volmacht bankrekening

J.C.
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

volmacht bankrekening

#1 , 01 jun 2019 21:59

Hallo
Ik woon bij mijn pleegvoogd en deze heeft een volmacht over mijn rekening. Maar hij stort elk bedrag dan ook steeds meteen door naar zijn eigen rekening en zet er dan een vermelding bij als eten of drinken. Dit gaat nu zo al 18 maanden door en het is nu toch al een flink bedrag. Maar als ik hem hierop aanspreek dan zegt hij dat iedereen toch moet kunnen eten en drinken. Maar ik vind het niet de bedoeling dat hij daar het geld voor gebruik dat ik verdien. Kan ik hier iets aan doen buiten de volmacht opzeggen en is er een mogelijkheid dat ik het geld die al is overgeschreven terug kan krijgen want het staat wel in mijn naam overgeschreven?
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 01 jun 2019 22:39

Als jij meerderjarig bent, begin dan idd met de volmacht inte trekken. U kan en mag zelf beslissen dat u een bepaald bedrag betaalt voor eten en drinken. Een volmacht is geen alibi voor diefstal. Desnoods klacht indienen.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Andere”