Opvragen testresultaten bij een interimkantoor

sophiethalida
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Opvragen testresultaten bij een interimkantoor

#1 , 13 mar 2019 19:59

Mij werd verteld dat er een mogelijkheid is om testresultaten, van tests afgelegd bij een interimkantoor, op te vragen. Ik legde namelijk tests af, waaronder "planning en organisatie"; "administratie"; "Coderen en klasseren" en "persoonlijkheidstest". Ik stuurde een mailtje naar de interimkantoren, waar ik deze tests voor aflegde, dat ik graag mijn resultaten wilde opvragen, om zelf in te kijken, maar kreeg als antwoord dat deze tests eigendom zijn van het interimkantoor en dat deze niet mogen doorgestuurd worden, terwijl ik van een ander interimkantoor deze resultaten van een andere test wel doorgestuurd kreeg. Nu is mijn vraag, heb ik het recht dit op te vragen en hebben zij het recht dit te weigeren?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Minnegirl
Berichten: 28
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 mar 2019 22:22

De uitslag van de test moeten ze normaal altijd meedelen. De test op zich niet dus niet de antwoorden. Je hebt hier recht op. Al is het om te zelfkennis of jezelfevaluatie. Je komt dus te weten hoeveel foute je maakte, maar niet opwekken vragen.
Zou nog eens een vriendelijk mailtje sturen met de vraag jouw resultaat te weten. En waarin je volgens gen jezelf kan verbeteren

Reclame

Terug naar “Andere”