#29 , 30 jan 2019 18:59
Beste mensen. Ik vind het jammer dat men zelfs zijn persoonlijke opinie meer mag uiten. Ik zou hier moeten liegen en bedriegen dus. Beste mevr. Verpleegster van Afrikaanse afkomst,ik heb totaal niets tegen mensen die net zijn en doen wat ze moeten doen en ik heb veel respect voor mensen van eender welke afkomst die van hun eigen leven iets maken. Maar hier in mijn situatie ben ik werkelijk gebruikt, belogen en voor gek genomen....Pas op en dat op hoofde van een kind.(dus waarschijnlijk gebruikt die vrouw een kind om zelf te zegevieren) sorry dat vind ik walgelijk en sorry dat vind ik jammer dat ik met zo een type persoon nog een kind zou moeten hebben. Nogmaals dat die gemeenschap niet had mogen gebeuren ben ik van overtuigd maar dat ik niet op de hoogte gebracht werd van een zwangerschap en dat ik niet kan of kon meebeslissen vind ik erg. Natuurlijk jullie weten , iedereen voelt zijn eigen leed .dus verwacht ik niet van jullie om met my mee te leven, maar ik heb hier toch reeds wat bijgeleerd. Trouwens in heb vroeger altyd gewerkt met mensen van buitenlandse afkomst waarvoor ik zeer veel respect heb en had, die iets van hun leven maken ,maar hier heb ik te doen met iemand die het slecht met mij voorhad en toch van mij een kind wil en zelf als vrouw-moeder dat kind gebruikt voor haar eigen zegevieren,dat vind ik eng, erg en jammer. Ma goed. We zullen zien hoe alles verloopt. Zoals iedereen weet, zijn er vele mensen die een misstap plaatsen( ik keur het niet goed en heb nu wel mijn goesting) maar je ziet , het is oppassen. Want er kunnen echt drama s van komen. Het is toch wel zo dat een vrouw die zwanger is van een ongewenst kind, het op eigen houtje kan laten wegnemen, dat kunnen wij niet als man...sorry daar klopt iests niet., denk ik. Voor elk een goeie avond maar aub begin hier niet volledig het onderwerp te verplaatsen. Groet