Valse klacht

Xenophon
Juridisch actief: Ja

Re: Valse klacht

#16 , 29 jan 2016 12:49

U hebt een veiligheidsmachtiging nodig voor uw werk. Dan weet u ook dat u eerst een hele vragenlijst moet invullen en de bevoegde autoriteiten toegang verschaft tot alles, gaande van bankgegevens tot ALLES wat men over u weet, tot en met moraliteitsonderzoek, referenties etc -heb zelf ook zo'n ding voor mijn functie- en daar komt gegarandeerd een onderzoek in de politiedatabanken bij ook.

Of er een probleem gaat zijn hangt af van de rechtstreekse relevantie voor uw functie en het ingeschatte risico. Maar: de diensten die dit onderzoek uitvoeren kunnen WEL zien van waar de klacht komt en dat in aanmerking nemen. In elk geval zal men u bij twijfel persoonlijk interviewen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”