#17 , 17 feb 2015 08:29
Dit is van belang om een idee te vormen waarom je ouders je buiten willen gooien. Een "sportieve" auto (pk bijna even groot als de laatste 2 auto's samen die ik gekocht had) gekocht met eigen middelen en dan nog verzekerd met eigen middelen (met blijkbaar jou als hoofdchauffeur, dus héél dure verzekering), zou me alvast als papa ook verbazen. Zeker als je ook nog een (dure) iPhone hebt.
Je was sowieso illegaal tewerkgesteld als het "100% in het wit was", omdat je na 23 uur als min-18-jarige niet mag werken in de horeca. Als je echter de aankoop van die goederen van hierboven kan bewijzen met je witte loonfiches, zie ik niet direct het probleem. Behalve natuurlijk dat je als 18-jarige blijkbaar al 2 zware ongevallen bij nacht hebt begaan, behalve dat je zelf zegt niet veel naar huis te gaan, behalve dat je de auto van je ouders gepikt hebt...
Je moet je ouders respecteren, mogelijks hebben ze uit (vooral) dat laatste besloten dat dit blijkbaar niet meer het geval was. Dan kunnen ze, als je niet meer voornamelijk bij hen verblijft, de domicilie schrappen.