stiefdochter van 15 heeft relatie met man van 27

puppypatje
Topic Starter

Re: stiefdochter van 15 heeft relatie met man van 27

#16 , 25 nov 2014 10:29

Bedankt nogmaals voor de reacties. Volgende maal mijn vrouw overtuigen van de politie te bellen. Denk wel dat het niet meer zal gebeuren. Heb gesprek gehad met mijn stiefdochter en gezegd waarom we naar de politie moesten gaan. Alleen al voor de consequenties die het heeft voor haar moeder. Eerst werd ze boos maar nadien toonde ze wel begrip. ze wil hem niet laten staan, maar ik denk dat ze begrijpt dat hij niet binnen mag. Ik keur de relatie in elk geval niet goed! Mijn vrouw heeft er meer begrip voor... Heb wel gesteld dat zij niet alleen op de wereld zijn en er nog mensen zijn die dit zullen afkeuren. Er komen problemen van. Maar ze zal hem toch blijven zien of we dit nu willen of niet! We kunnen niet steeds haar handje vasthouden. In die optiek kan ik mijn vrouw wel volgen dat ze het oogluikend toestaat omdat ze dan nog op de hoogte blijft van haar handel en wandel. Ze heeft het vertrouwen van haar dochter nog. Beter dat dan dat ze hem achterna gaat naar Nederland en we ze niet terugzien! Maar hij komt er niet in en ik wil hem niet ontmoeten. Verder kunnen we voorlopig niet gaan denk ik. Tenzij hij zo dom is om opnieuw bij ons binnen te komen!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”