Belg worden

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Belg worden

#16 , 11 jul 2012 19:06

Wat is uw huidig statuut?
Wat is de reden dat u naar België bent gekomen en uw ouders en die kennissen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Zeda
Topic Starter

#17 , 12 jul 2012 08:37

Wij vroegen eerst asiel aan en hadan een positif toen dus haden oranje kart en dan in 2001 is ons mama erg ziek geworden (hersen bloeding) met alle gevolgen er op en er aan.
Toen hebben wij aanvraag tot naturalisatie aangevraagd en hebben van daar positief gekregen dus en een verblijfs kaar van onbepaalde duur toen nog wite kaart en nu hebben wij en verblijfs vergunning van onbepalde duur dus kaart B.
die mensen zijn ook op het zelfde manier als wij hiet in Belgie gekomen. en hebben als sind 2 Belgische nationalitiet ze hebben zelfde procedure gedaan wat ik nu doe. mijn ouders zijn bij hun getuigen gevest en 2 keer bij de rechtbank moeten kommen dus ze allemaal samen. Wat verschill maakt tussen deze situaties is dat mijn getuigen wonnen ik Limburg en wij in Antwerpen dus ik denk daarme kan procedure verschillend zijn.
Mijn advocaat heb me bijna 100 % verzekerd dat ik niet zal bij de recht bank gaan (hij is spesialist in dit soort zaken).
Wij hebben giesteren gespreek gehand met mijn getuigen ze gaan me een copie van verhoor bij politie bezorgen en ik ga volgende week naar mijn advocaat.
Ik wil hem op bepalde punten aanspreken. Ik wil ook brief zien wat bij de procueur heeft voorgelegd.
Lijkt me erg vreemd dat hij heeft niet gebruik dat mijn ouders getugen zijn gewest bij die mensen hij was er van op de hogte.
Wat ik ook heel vreemd vind dat op de beslissing van procureur geen datum staat?
En van waar uit heb procuruer uitgemaakt dat mijn getuigen me niet kennen en mijn ouders ook niet.
Er werd niks gevraag over mijn ouders bij verhoor.
Vreemd.

Zeda
Topic Starter

#18 , 12 jul 2012 08:46

PS
In de brief van procureur ston deze ook op wat ik niet zo goed begrijp
"Haar ouders, die ook België asiel aanvroegen, zijn naturlijk de getuigen bij uitstek om de idintiteit van verzoekster te bevestigen in een eventueel nieuwe akte van bekendheid."
Dus nu wil het zeggen als ik het goed begrijp dat mijn ouder kunnen getuigen, maar in de wet heb ik gelezen dat het geen femilie of bleodvanden of zoits kunnen zijn.
Als ik dat van begin had geweten had ik naturlijk mijn ouders genomen.

Reclame

Terug naar “Andere”