Beslagname Huisdieren

JohnD

Re: Beslagname Huisdieren

#16 , 09 apr 2012 18:03

Ik wil ze wel de kost niet geven die hun hond continu een hele dag alleen laten. Ik hoop dat je dan toch niet vind dat de politie daar maar moet binnen gaan. Anderzijds zijn er gevallen van pure agressie door bijtende pitbulls, waar ze (de politie) totaal niets tegen doen, maar hier gaan ze even de held uithangen.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#17 , 09 apr 2012 20:11

bijtende pitbulls, .
Deze zijn evenwel zeer effectief tegen huiseigenaars die zich met hun eigen sleutel toegang verschaffen tot de verhuurde woning tijdens de afwezigheid van de huurder. Je hoeft zelfs geen andere cilinder te steken. :lol: :lol: :lol:

wonderingwhy

#18 , 25 apr 2012 15:17

JohnD Ik heb wel gezegd dat ik niet wil reageren op het feit dat men daar binnen is gegaan en ik ben daar zeker ook niet mee akkoord, maar er zijn andere mensen die daar raad gegeven hebben.
En mijn raad is wel degelijk een hond en zeker een puppy laat men geen 8 uur alleen terwijl men is gaan werken. Dt dit nu éénmaal is of meer .

groetjes Violette
Euh Violette... Maar dan mag bijna niemand nog huisdieren hebben. :-s Hoeveel tweeverdieners (= gemiddeld 8 uur per dag niemand thuis) hebben geen hond? Ga je die dan allemaal slechte baasjes noemen?

En mag een baasje van een hond eventueel ook al niet meer alleen gaan slapen? Want dan is die puppy ook meer dan 8 uur alleen...

Reclame

Terug naar “Andere”