kan de mutualiteit dat zomaar doen

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#16 , 25 dec 2006 08:04

nee dat heb ik niet verhoogde kinderbijslag
Je kan je voorrangsrecht op gezinsbijslag afstaan als dat beter is voor het kind. Bijvoorbeeld om meer kinderbijslag te krijgen of om voor alle kinderen van het gezin de kinderbijslag van hetzelfde kinderbijslagfonds te krijgen.

Voor meer info, kijk eens op de webiste van je kinderbijslagfonds.

Voor Sperwer(denk ik?), die 111,55 euro waarover eerder bericht, zie:
http://www.socmut.be/SocMut/WatTeDoenBi ... ang+ik.htm

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
citroentje
Topic Starter
Berichten: 228
Locatie: oostkamp

#17 , 27 jan 2007 22:01

Gisteren een brief gekregen van me adv met de volgende mededeling dat er bij me ex loonbeslag is gedaan en dat ze het ook verkregen hebben,ze hebben in ??n keer 1700 euro van hem ingehouden vind het raar hij betaal niets en ineens houden ze zo een bedrag van hem in.

citroentje
Topic Starter
Berichten: 228
Locatie: oostkamp

#18 , 24 feb 2007 14:52

de eerste betaling van de allementatie heb ik verleden week ontvangen eerlijk gezegt kon het zelf niet geloven.

Heb ook eens navraag gedaan het zou inderdaad voor hem beter zijn om een allementatie van 111 eur te betalen krijg hij ook meer invaliditeit,en elf euro zou hij kunnen bekijken als extra kost voor de school.

Reclame

Terug naar “Andere”