#1 , 25 mar 2025 01:12
Goeiedag, ik werd geïnterneerd voor een dubbel diagnose ,vond het psychologisch onderzoek zeer in het belang van de familie ,gerechtspsychiater vond mij als normaal, tot hij bij mijn familie kwam; psycholoog vertelde me dat ik zódanig in een psychose was niet meer in staat om zelf testen af te leggen die ene consultatie, naar huis rijden 35km was geen probleem die dag,...Na 14maanden opname in psychiatrisch centrum,18maanden na zorg ,psychiater en psycholoog ,het GGC ,kompas werd er op de dag van vandaag geen diagnose vast gesteld..6jaar geïnterneerd ..Toch werd mijn internering weer verlengt meer zelf een crisis opname was ik na de jeugdrechtbank gedwongen anders kon ik voor de kBM voorkomen met weigeren opname rechstreeks ticket naar de gevangenis . het ging nochtans goed met me de advocaat van mijn zoontje merkte op dat ik waarschijnlijk onterecht geinterneerd ben ,dit is hier het omgekeerde na 1tegendeel bewijs eindelijk naar voor kunnen brengen na 7jaar geen enkele advocaat waar ik tientallen duizende euro s aan betaald heb heeft dit tot nu toe gedaan ,ik heb tientallen keren zo bewijs stukken die het tegendeel bewijst....opgestelde fantasie verhalen met hoe meer leugens en mensen die houden van mijn zoon hoe geloofwaardiger in het gerecht zonder bewijs , familie melde telkens dat het niet goed ging t.o.v mij en mijn justitieassistente , DE opname na negatieve drugs test af te leggen vloog ik in een C-Toxic afdeling, waarbij iedereen aan het afkicken een gesloten afdeling 10dagen tussen kerst en nieuwjaar, mijn vader zei me nog na de jeugdrechtbank en zelfs tijdens de jeugdrechtbank, je moet dringend binnen.. KBM vraagt nu een lange opname is noodzakelijk, dit is ook de zelfde vraag van mijn vader tijdens de zitting ..nu mijn vraag, kan ik mijn internering nietig laten verklaren? Deze is zeer onterecht, familie had contact verbod ,toch werd er zeer vaak naar mijn bewindvoerder gebeld, die vastgoed verkochte aan zeer lage prijzen, mijn familie heeft daarvan geprofiteerd om mij geen verdediging meer te kunnen laten betalen, ik had 3 woningen in bezit voor internering, alsook na verkoop zag ik mijn spaarcenten halveren ,ik ga het idd nog geloven wie het meeste geld heeft bepaalt alles over iedereen zegt mijn vader in een telefoongesprek waarbij hij mijn zoon van 7jaar inzet, om het te bekomen van een handtekening.....niet tekenen voor zijn buitenlandse beleggingen je ziet hem nooit meer, hij had de bewindvoerder aangesteld, na maanden mijn zoon niet te zien heb ik getekend onrechtmatig weliswaar ,nadat mijn familie hun geld in ontvangst gekregen had heb ik mijn zoontje opnieuw weer niet mogen zien ,ze hadden opnieuw schrik van mij....