Thuislaadkabel A250E na 8 maanden nog altijd niet geleverd

STOFFEL147
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Thuislaadkabel A250E na 8 maanden nog altijd niet geleverd

#1 , 05 dec 2022 22:26

Ik heb een mercedes A250e via financiele renting welke een plug in hybride is maar toen ik de wagen ging ophalen zij de verkoper mij dat de thuislaadkabel er nog niet bij was en dat deze later ging geleverd worden .
Ik dacht ok zal een weekje of 2 a 3 zijn maar ondertussen ben ik al 8 maanden aan het wachten en rij ik dus enkel op benzine .
Aangezien ik thuis zonnepanelen heb zou dit voor mij veel goedkoper moeten zijn maar ik moet nu maandelijks toch voor een 150-200euro tanken .
Volgens mijn bescheiden mening heb ik nu een extra maandelijkse kost van om en bij de 100euro doordat ik deze thuislaadkabel nog niet heb gekregen . 8 maanden ver dus om en bij de 800euro .
Kan ik hier mercedes aansprakelijk voor stellen?
Kan ik het contract ontbinden of kan ik een schadevergoeding aanvragen hiervoor ?
Weet echt niet wat te doen maar ben het wel beu om nog langer te wachten .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
edc1
Berichten: 50

#2 , 06 dec 2022 07:38

Voor 200 à 300 Euro had er al lang zelf één kunnen aanschaffen. In 2 maand terugverdiend.

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 06 dec 2022 08:08

Heb je de garage al eens AANGETEKEND aangeschreven? in plaats van altijd maar te bellen, SMSen, enz....

Reclame

STOFFEL147
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#4 , 19 dec 2022 13:14

Aangetekend geschreven maar door de wereldwijde problematiek aan een gebrek aan semiconductoren welke ook nodig zijn voor laadkabels kunnen ze voorlopig niet leveren .
Dat was hun reactie.

Terug naar “Andere”