Wat kan ik min of meer verwachten?

Dino996

#46 , 24 nov 2009 19:30

Ondertussen heb ik vandaag vonnis ontvangen en uitspraak is, in afwachting van politioneel onderzoek en maatschappelijke studie 1 keer wekelijks 4 uur in mijn bijzijn omgang.
o Jeetje, hebben die rechters dan werkelijk geen verstand in hun kop? Ipv eerst het politioneel onderzoek en maatschappelijke studie te laten uitvoeren en op basis daarvan een beslissing te nemen, gaan ze het leven van jou en je kind potentieel in gevaar brengen. Ik snap dit echt niet! Dit is weer zo'n typische uitspraak uit angst voor represailles.

Ik denk dat als je een goede advocaat kunt vinden je gelijk zou moeten kunnen krijgen. Na die doodsbedreigingen en gezien het reele gevaar dat telkens bevestigd wordt met mensen uit deze cultuur zouden ze toch voorzichtiger moeten gehandeld hebben.

Ik hoop ten zeerste dat je een harde, slimme advocaat vindt die betaalbaar is en het kan opnemen voor je kind, dit zou toch niet moeilijk hoeven te zijn. Ben wel enorm verbaasd van sommigen hun reactie hier, die totaal geen rekening houden met wat jij zegt en advocaat van de duivel spelen. Ik hoop dan ook dat er nog anderen hier aanwezig zijn met de nodige juridische kennis om jou zonder vooroordelen te hulp te staan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Wollie
Topic Starter

#47 , 25 nov 2009 15:39

Idd Dino, ik heb nog met haar vader gesproken en dit verloopt nooit zonder verwijten en scheldpartijen.
Ik moet zeggen dat ik echt bang ben om 4u bij iemand te zitten die mij zo erg haat, sla maar eens de krant open, het staat er vol van.
Ik heb vanavond een afspraak met advocate, ben benieuwd...dusja voor zover ik weet moet ik zaterdag naar hem toe met haar :-(

roderidder
Contacteer: Website

#48 , 25 nov 2009 17:04

Hij wenst haar elk weekend...Hij praat ook over co ouderschap...
Het is maar een voorstel, niet meer dan dat, er zullen nog heel wat varianten te bedenken zijn. Het is maar dat andere mensen die regeling niet moet maken voor je. Het is meer gewenst dat je dit als ouders onderling regelt.

Wat als je met de vader contact neemt en een voorstel doet tot en met maart 2010 : voor de even weekends dat jij de kleine brengt en 4 uur erbij blijft en de onevenweekends dat hij de kleine zaterdagochtend 10u komt halen en zondagavond 18u terugbrengt. Op die manier staat iedere ouder evenveel voor het vervoer in.

Je begrijpt ook wel dat U of de vader er de komende 18 jaar niet bij zal kunnen/mogen zijn telkens de dochter naar de andere ouder moet. Zelf kan ik me al iets voorstellen hoe dit zal gaan verlopen als er een andere partner bijkomt.

RR

Reclame

Terug naar “Andere”