o Jeetje, hebben die rechters dan werkelijk geen verstand in hun kop? Ipv eerst het politioneel onderzoek en maatschappelijke studie te laten uitvoeren en op basis daarvan een beslissing te nemen, gaan ze het leven van jou en je kind potentieel in gevaar brengen. Ik snap dit echt niet! Dit is weer zo'n typische uitspraak uit angst voor represailles.Ondertussen heb ik vandaag vonnis ontvangen en uitspraak is, in afwachting van politioneel onderzoek en maatschappelijke studie 1 keer wekelijks 4 uur in mijn bijzijn omgang.
Ik denk dat als je een goede advocaat kunt vinden je gelijk zou moeten kunnen krijgen. Na die doodsbedreigingen en gezien het reele gevaar dat telkens bevestigd wordt met mensen uit deze cultuur zouden ze toch voorzichtiger moeten gehandeld hebben.
Ik hoop ten zeerste dat je een harde, slimme advocaat vindt die betaalbaar is en het kan opnemen voor je kind, dit zou toch niet moeilijk hoeven te zijn. Ben wel enorm verbaasd van sommigen hun reactie hier, die totaal geen rekening houden met wat jij zegt en advocaat van de duivel spelen. Ik hoop dan ook dat er nog anderen hier aanwezig zijn met de nodige juridische kennis om jou zonder vooroordelen te hulp te staan!