Ik wil mijn vader graag leren kennen

eminem
Topic Starter

Ik wil mijn vader graag leren kennen

#1 , 21 jan 2016 21:29

Beste mensen,
Ik ken men vader niet en ken zen naam zelfs niet want men moeder wilt me deze niet geven.
Ik zou hem wel heel graag ontmoette want hy is tenslotte men vader.
Hoe zou ik achter zijn naam kunnen komen?
Dankje wel voor julliz tips
Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma

#2 , 22 jan 2016 13:42

Geboorteakte?

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 jan 2016 13:59

Inderdaad, als dit geweten is door het rijksregister, kan je dit dan niet opvragen op het gemeentehuis / stadhuis? (Dit is een vraag aan andere leden op het forum, ik weet het zelf niet). Als dit echter niet gekend is door het rijksregister (er is bij de geboorteaangifte geen vader opgegeven), dan vrees ik dat enkel je moeder u dit kan vertellen, maar ik denk niet dat iemand haar kan verplichten dit te doen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Xenophon
Juridisch actief: Ja

#4 , 22 jan 2016 14:16

Indien hij u niet erkend heeft en u de naam van uw moeder draagt: niet indien ze het u niet wenst te vertellen. Anders inderdaad geboorteakte opvragen bij de gemeente.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Terug naar “Andere”