mutualiteit vraagt bewijsstukken refertejaar

deheugden
Topic Starter

mutualiteit vraagt bewijsstukken refertejaar

#1 , 27 nov 2015 18:26

goedenavond,

deden heb ik een brief ontvangen, waarin mijn mutualiteit vraagt om bewijsstukken m.b.t. het refertejaar. Ik zou anders niet in orde zijn.

Iemand enig idee waar zij het overhebben? Ik heb nml nog nooit zo'n brief ontvangen en alle premies zijn gewoon betaald. Dubbel zelf aangezien ik als Grensarbeider ook in het werkland verzekerd ben.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Wilfried1954
Contacteer: Website

#2 , 27 nov 2015 20:07

Hebben ze je niet verteld welke bewijsstukken ze nodig hebben en waarover het gaat en waarom je niet in orde zou zijn?

deheugden
Topic Starter

#3 , 27 nov 2015 21:16

Neen, hebben ze niets van verteld.

Reclame

Wilfried1954
Contacteer: Website

#4 , 28 nov 2015 09:05

Als het onduidelijk is wat ze van jou verlangen is het best dat je even belt. Zo kunnen ze je mondeling uitleggen en als er dan nog iets onduidelijk is kan je het direct vragen.

deheugden
Topic Starter

#5 , 28 nov 2015 11:49

Ik vermoed dat ze willen weten wat mijn inkomen is(na gebruik van Googel), maar ,indien dat zo is, dan verbaasd mij dat zeer. Wat heeft de mutualiteit met mij inkomen te maken?

roharro
Juridisch actief: Ja

#6 , 28 nov 2015 12:32

Blijkbaar zijn er geen stortingen of niet genoeg stortingen aan de B sociale zekerheid gebeurd om recht te blijven hebben op vergoeding ziektekosten door B mutualiteit.
Ga naar uw mutualiteit voor verdere uitleg.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Andere”