collega "chat" betalend met vrouw die man blijkt te zijn

Loria
Topic Starter

Re: collega "chat" betalend met vrouw die man blijkt te zijn

#16 , 16 jul 2015 20:26

Ken tegenwoordig hoe langer hoe meer mensen: ze hebben iemand leren kennen en het klikt en blababla en dan blijkt dat ze elkaar nog nooit hebben ontmoet.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#17 , 16 jul 2015 20:55

Ken tegenwoordig hoe langer hoe meer mensen: ze hebben iemand leren kennen en het klikt en blababla en dan blijkt dat ze elkaar nog nooit hebben ontmoet.

Dat zal dan wel enkel het "klikken" van de computermuis geweest zijn.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 17 jul 2015 11:47

Hangt allemaal af van de situatie. Ik ken ook een koppel dat elkaar via Internet leren kennen heeft (niet via een datingsite, maar via een forum waar beiden actief waren). Ze zijn ondertussen gelukkig getrouwd en hebben drie kindjes.

Langs de andere kant ken ik ook genoeg koppels die alkaar "in real life" leren kennen hebben, en eens ze enkele jaren samen zijn, ook ontdekken dat ze elkaar niet echt kennen en maar terug uit elkaar gaan.

Iemand leren kennen online is dus niet per definitie negatief. Echter iemand leren kennen online die zeer snel (of zelfs onmiddellijk) geld begint te vragen om welke reden dan ook, is per definitie verdacht.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Booke

#19 , 17 jul 2015 11:54

Je moet wel heel naïef zijn om op een betalende site te denken dat deze mensen het goed met je voorhebben.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#20 , 17 jul 2015 13:22

Je moet wel heel naïef zijn om op een betalende site te denken dat deze mensen het goed met je voorhebben.
Inderdaad, daar waar geld gevraagd wordt, moet je er a priori van uitgaan dat de betrokkenen in de eerste plaats winst nastreven...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”