Een slechte bewindvoering of niet ...zo staat het in de wet .
De bewindvoerder schuilt hier met het gezegde ...De terugkeer van de ouderen uit rusthuis is zo goed als uitgesloten .Toch ken ik 2 gevallen van terugkeer in de woning .
mijn praktijk
2 kinderen ,zus en broer
Ouders worden in rusthuis geplaatst zonder medeweten van zoon .
Een bewindvoerder word aangesteld op vraag van dochter .
Alvorens dit ,mijn zus steelt de juwelen uit ouders huis
Ze gaat sleutel brengen naar bewindvoerder .
Ze bezoekt het huis nog eens met bewindvoerder .Hij nodigt mij niet uit .
Nogmaals gaat ze lopen met belangrijke goederen met waarde .
De bewindvoerder schrijft brief naar mij .Maak het huis leeg of ik duid een firma uit om het te doen .Hij schrijft duidelijk ...VOOR VERHUUR.
Na 30 m3 rommel te hebben verwijderd geschreven ...ik ben er klaar mee (850 euro voor 30m3 container)
Heb er 300 euro voor gevraagd aan hem en gekregen (meer dan 100 uur werk)Container heeft hij ook betaald .Ik had die voorgeschoten .
Na 7 dagen opgemerkt dat er bord voor het huis stond ..TE KOOP .Zonder 1 woord vooraf.
Heb rechtszaak begonnen en verloren .Heeft mij belachelijk gemaakt bij vrederechter (schade vergoeding gevraagd voor laster)
Ik zag hem bij de verkoop ...pinten drinken voor 2500 euro.Zijn verloning voor huisverkoop .
Voor mij is het een leugenaar en een bedrieger .En weet dat hij overal beschermd word .
Ik denk er het mijne van .Andere meningen ...ze doen maar .
Nogmaals ...steel de inboedel alvorens anderen u voorafgaan .Reken niet op eerlijkheid bij erfenis .
ps raar dat men schrijft dat inboedel geen waarde heeft .Mijn brandverzekering meld mij dat ik voor 70.000 euro verzekerd ben tegen DIEFSTAL inboedel .
ps2 De bewindvoerder moet zorgen dat dingen van waarde in KLUIZEN horen als ouders nog in leven zijn .Niet in bezit van een erfgename .
ps3 Lees kluwer handboek over bewindvoering .Je valt van je stoel af inzake theorie en praktijk .