Echte woonplaats

Markous
Topic Starter

Echte woonplaats

#1 , 09 okt 2014 20:52

Mijn dochter was enige tijd samen met haar vriend.
Mijn dochter huurde een woning en haar vriend had toen ook een eigen woning .
Aangezien beiden toen met de nacht werkten en ze toen samen door de dag veel vrije tijd hadden verbleef mijn dochter nogal vaak bij haar vriend .
Mijn dochter is dan op een gegeven moment ontslaan geweest door haar werkgever en ze heeft enkel maanden zonder werk gezeten , maar momenteel is ze terug aan het werk
Door de spanningen en haar werkverlies is de relatie stuk gelopen en omdat ze zonder werk zat en in geldnood kwam te zitten is ze terug bij haar moeder gaan wonen .
Nu sprak eergisteren de verhuurder van haar toenmalige woning mij aan dat men hem gebeld had om te vragen of er destijds wel echt iemand in die woning woonde.
Ik vind dit zeer raar .
Ik denk dus dat ze denken dat mijn dochter in feite bij haar vriend woonde toen .

Maar kan hier op deze moment eigenlijk dan nog iets van voort komen ?
Volgens mij staat ze recht in haar schoenen .
Ze heeft hier in de tijd dat ze er woonde trouwens nooit controle voor gehad of dergelijke zegde ze mij .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 okt 2014 21:03

Betaalde ze daar nog huur?
Waar staat ze ingeschreven?
Waarom contacteert de eigenaar u en niet uw dochter?
Wie heeft hem gebeld en wat zegt uw dochter?

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 09 okt 2014 21:58

Mijn buikgevoel vertet me dat de dochter niet gedomicilieerd was in die huurwoning en dat de eigenaar nu zever heeft met de gemeente die belasting heft op tweede verblijf.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Andere”