Ik ben nieuw hier en las al enkele interessante berichten over domicilie, maar blijf toch nog met onzekerheid zitten omtrent het volgende.Mijn zus en haar man vertrekken eind 2014 naar het buitenland, ze kunnen enkele maanden bij mijn moeder logeren omdat hun appartement verkocht is. Mijn moeder woont in een 'sociaal' appartement en vreest dat de huur zal stijgen als mijn zus en haar man ook daar gedomicilieerd staan. Mijn zus vroeg dus of ze zich hier mocht domiciliëren samen met haar man. Mijn zus werkt voor een groot bedrijf, haar man is zelfstandig en ze hebben geen schulden maar ik hoor mijn schoonbroer soms wel eens klagen over een rechtzaak die een klant tegen hem startte (ik weet daar geen details over). Ikzelf ben getrouwd en heb 2 kinderen die naar de middelbare school gaan en woon in een woning waar we nog een lening voor lopen hebben.Natuurlijk wil ik het liefst van al mijn zus en haar man helpen maar mijn man is daar heel voorzichtig over en denkt dat wij hierdoor misschien in de problemen kunnen geraken. Kan iemand mij hier wat raad over geven?
Alvast bedankt.