Thuis buitengezet

denvreedsten
Topic Starter

Thuis buitengezet

#1 , 06 mar 2008 11:39

Beste Forum'ers

Ik ben een borderline-patiënt die het de afgelopen maanden zeer moeilijk gehad heeft. Tijdens een crisis op 3 januari ben ik via de politie binnengebracht in het UZ in gent. 4 dagen later mocht ik terug gaan. Als ik thuis kwam (met openbaar vervoer) kwam ik tot de constatatie dat mijn sleutel niet meer paste op alle sloten van ons huis (ik woon nog bij mijn ouders). Nu vraag ik me af als mijn ouders zomaar de sloten kunnen veranderen en mij buitenzetten op straat. Er is nergens een procedure opgestart om mij buiten te laten zetten.

Graag meer info aub.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kebabke

#2 , 07 mar 2008 09:13

Ik hoor vandaag de dag nog vaak dat er mensen op hun 18 jaar worden buiten gezet. Zelfs al willen ze nog verder studeren.
Maar wat is je leeftijd eigenlijk?
Kdenk dat dit wel een groot belang kan spelen.

denvreedsten
Topic Starter

#3 , 07 mar 2008 20:18

Ben er 21

Reclame

roderidder
Contacteer: Website

#4 , 07 mar 2008 21:17

Beste Forum'ers

de afgelopen maanden zeer moeilijk gehad heeft. Tijdens een crisis op 3 januari ben ik ... 4 dagen later mocht ik terug gaan. ...

Graag meer info aub.
vertel verder.. aub

RR

dieke

#5 , 07 mar 2008 21:52

Hoi

Ik ben geen jurist, maar ik denk ook dat je leeftijd, 21, genoeg is om je ouders inderdaad het recht te geven je uit hun huis te sluiten. Je bent toch wettelijk volwassen. Tenzij je, vanwege je borderline, een verlenging van minderjarigheid hebt, maar dat zal niet denk ik?

Heb je eigenlijk al een onderkomen ondertussen?

Terug naar “Andere”