ik ben een meisje van 18jaar en 3dagen geleden ben ik in de grond geduwt door mijn eigen moeder met de lelijkste dingen dat een normale moeder niet zegt en doet met haar kind.

mijn moeder is drugsverslaafd,draait iedereen rond haar vinger, en mijn zus heeft het zelfde maar nog harder vroeger meegemaakt thuis.
tot slot ben ik buiten gesmeten zonder geld zonder kleren, zonder hulp of wat dan ook.
ik ben dan in een enorme diepe put gevallen(geen zelfvertrouwen meer,niet eten,niet slapen,..),ik vind geen werk, ik weet niet hoe ik aan een inkomen of onderdak kan komen.
ik verblijf al 3 dagen bij een (ex)beste vriendin van mijn moeder dat ook weet wat er thuis allemaal gebeurde.
en mijn vriendin zorgt voor de steun en eten en drinken (voor zover ik het binnenkrijg)
maar ook zij zoeken mee voor een oplossing want hier kan ik ook niet blijven.
ik ben vrienden en famillie kwijtgeraakt door
mijn moeder zit bij het ocmw(wij hebben de zelfde persoon),heeft mij daar al zwart gemaakt, zowel over mij als over haar zelf..ze liegt in elke zin dat ze daar zegt,..
en met alle bewijzen dat ik heb zal ik nog niet gelooft worden en zal mijn moeder de juiste blijven met al haar vervalsingen,leugens,haar drugsverslaving, enz...
terug naar huis is geen optie, het wordt steeds erger, sinds 3dagen geleden..
ik slaag dicht,mijn lichaam doet pijn en zit met domme dingen in mijn hoofd als ik er nogmaar in de buurt kom..

help me aub? wat moet ik doen om een inkomen te hebben en een onderdak te hebben?
ik wil uit deze put geraken en zo rap mogelijk want ik sta met mijn rug tegen de muur