verleden jaar in april is mijn stiefmoeder gestorven,mijn vader is 75 jaar en begon dan heel veel op cafe te gaan en te drinken.een aantal maanden geleden heeft hij een vrouw leren
kennen,die 35 jaar jonger is,en die gekend is bij het gerecht,met een crimineel verleden,en alcoholisch verslaafd is.nu is mijn vader verleden week woensdag 14-08-2013 opgenomen in de kliniek.ik ben dan te weten gekomen dat hij zijn sleutel van zijn appartement plus zijn bankkaart had meegegeven aan haar. ze heeft de sleutel en bankkaart terug gebracht bij hem,met het nieuws,dat zijn bankkaart geblokkeerd is,en van toen heeft hij haar niet meer gezien.heb nu ook al hoort dat zijn visa over de limiet is,ook dat er een paar prive leningen zijn gedaan.ik zelf en mijn vader hebben niet zo een band.ze gingen hem van de week verder onderzoeken en mocht meschien naar huis.nu heb ik schrik dat de put nog groter ga worden,en dat al zijn schulden bij mij ga terecht komen,en dat wil ik niet.wat voor stappen kan ik ondernemen.grtjes fene