kan ik dit terugeisen

Veronique1983
Topic Starter

kan ik dit terugeisen

#1 , 29 mei 2013 13:18

Toen mijn (ondertussen) ex en ik zijn gaan samenwonen bleek al snel dat hij schulden had. Om er zeker van te zijn dat alles mooi op tijd betaald zou zijn hebben we afgesproken da tik alle betalingen van de vaste kosten en dat mijn ex mij deze zou terugbellen op het einde van de maand.

Buiten de helft van de huur heeft mijn ex echter nooit iets terugbetaald.
Wij hadden een abonnement van telenet, maar hij huurde daar gemiddeld 20 films per maand op. Abonnement stond op mijn naam dus ik weet dat ik hier niet veel aan kan doen.

Het contract van onze energieleverancier stond echter op mijn ex zijn naam, ook deze zijn steeds door mij betaald. Is er een mogelijkheid dat ik hem kan vragen mij dit bedrag terug te betalen.

Na de geboorte van onze dochter heeft hij ook achter mijn rug om, mijn verzekeringspremie voor onze dochter geïnd (dit heb ik pas achteraf gehoord van mijn verzekering en ze hebben mij ook hun betalingsbewijs gegeven) . Kan ik ook dit terugvorderen van mijn ex?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding