auto

evyv
Topic Starter

auto

#1 , 26 apr 2013 04:29

Hallo,

Ik had een vraag i.v.m het volgende: reeds van 2010 ben ik gescheiden van mijn ex, ik woon feitelijk samen met een vriend in zijn huis
en alles die er staat is van hem, ik heb een auto in bruikleen voor mijn werk van mijn vriend zijn ouders.
De factuur van de auto staat op naam van zijn moeder maar de nummerplaat en verzekering spreekt op mijn naam, af en toe komt er
nog een gerechtsdeurwaarder aan de deur met onbetaalde facturen van in de tijd dat ik nog gehuwd was met mijn ex, ik wil echter niet
dat mijn vriend voor dergelijke zaken moet opdraaien, kunnen ze de auto aanslaan en beslag leggen op zijn goederen?
Kan ik mijn vriend en zijn goederen hiervoor beschermen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 apr 2013 21:44

In principe kan een deurwaarder ALLE goederen die op uw adres van domiciliëring staan of waar uw werkelijke verblijfplaats is met beslag worden gelegd en openbaar verkocht.
Indien men beslag heeft gelegd zal men via beslagrechter een revindicatie moeten opstarten.

Het voertuig is EIGENDOM van diegene die het betaald heeft en als bewijs de factuur heeft.
Maar gezien u met het voertuig rijdt en titularis van de nummerplaat bent....

Reclame

Terug naar “Andere”