samenwonen met koppel

butsabong
Topic Starter

samenwonen met koppel

#1 , 08 apr 2013 19:42

hallo,
woon nu sinds 7 maand inhuurhuis met ander koppel
nu is mijn vriendin aangegaan enikwilnu terug naar ouders gaan wonen.
heb wel mee huurkontrakt getekend maar adres heeft daarvan mijof mijn vriendin nooitgestaan.
wat kanikdoen en wat kanhet ander koppel me doen
groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 apr 2013 21:42

Wie heeft allemaal getekend?
U
Uw vriendin
de beide personen van ander koppel?

Het is zo dat diegene die contract hebben getekend ook dit contract moeten nakomen.
Dus die personen moeten betalen.
Ofwel moeten alle partijen dus ook de verhuurder(s) akkoord zijn om het contract te ontbinden. Beste wijze.

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0516,d.d2k" onclick="window.open(this.href);return false;

butsabong
Topic Starter

#3 , 09 apr 2013 06:48

ik heb getekend en het ander koppel en de dochter van het koppel.
men vriendin niet
ze kunnen toch alleen maar 3maand vergoeding vragen?

Reclame

Lanox

#4 , 09 apr 2013 09:38

"ze", het andere koppel, is niet uw grootste zorg.
"ze", de huisbaas, kan zijn geld opeisen van eender wie die het contract getekend heeft. Zolang u niet ofwel het huurcontract opzegt ofwel uzelf "laat" schrappen van het huurcontract, blijft u aansprakelijk en kan men uw centjes weten te vinden. Om uzelf te laten schrappen kan u in eerste instantie proberen een overeenkomst te bereiken met huisbaas en ander koppel. Indien dit niet lukt zult u langs de vrederechter moeten passeren.

butsabong
Topic Starter

#5 , 09 apr 2013 19:50

ik denk als ik dat koppel daar nog 6 maand laat in wonen en blijf de helft betalen en de 2 maand boete betaal ik ook dat het een goede deal zo zijn.

butsabong
Topic Starter

#6 , 10 apr 2013 18:09

vnd men contrakt nie meer denkdaander koppel da heeft .
kan ik ergens ander kontrak opvragen?

butsabong
Topic Starter

#7 , 17 apr 2013 16:04

nog een vraagje kan immodie huis aan ons verhuurt zomaar loonbriefje vragen enbriefje van men 13demaand?

mava105

#8 , 17 apr 2013 16:16

Kunnen ze, maar je ben niet verplicht dit te tonen. Zij zijn ook niet verplicht aan u te verhuren.

Franciscus

#9 , 17 apr 2013 19:18

Huurcontract geregistreerd? Dan kan u het huurcontract opvragen bij de registratie.

Terug naar “Andere”