Voorlopige bewindvoering

davina6
Topic Starter

Voorlopige bewindvoering

#1 , 03 apr 2013 15:29

Ik ben voorlopige bewindvoerder van mijn moeder. Mijn vader is onlangs gestorven en mijn moeder verblijft in een rusthuis. Mijn zus verblijf in het ouderlijk huis toen onze ouders nog leefde. Maar haar adres heeft er nooit gestaan. Nu wil ze het ouderlijk huis niet verlaten en verleent ze mij ook niet als voorlopige bewindvoerder toegang tot het huis. Ze betaalt geen huur en haar adres staat daar niet. Hoe kan ik haar uit het huis zetten of kan ik terug toegang krijgen tot het ouderlijk huis. met haar valt niet te praten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 apr 2013 22:40

Via de vrederechter.
Om te beginnen waar staat haar adres dan wel?
U zal haar aangetekend in gebreke moeten stellen OP haar officieel adres.

Vraag aan de gemeente .... u hebt het vonnis dat u bewindvoerder bent dat er niemand mag ingeschreven worden op het adres van uw moeder/ouderlijk huis, ZONDER dat u daarvoor de toelating geeft.

Uw zus is een 'bezetter ten bede' spreek met haar dus ook nooit over huur.

Het is trouwens ook de zelfde vrederechter die u als bewindvoerder heeft aangesteld.

Hoe komt het dat uw zus daar 'verblijft'?

davina6
Topic Starter

#3 , 04 apr 2013 08:58

Mijn zus zorgde zogezegd voor haar ouders toen die nog thuis waren! Ze heeft een huisje gekregen van het OCMW maar heeft daar nog geen enkele dag gewoond en het OCMW weet dat maar doet er niets aan! En daar zou haar adres moeten staan maar ze doet zelfs de moeite niet om het te wijzigen bij de gemeente. Haar officieel adres staat nog steeds in een studio waar ze ooit gewoond heeft! De overheidsinstanties gaan hier ook in de fout! Ze heeft een werkloosheidsuitkering en heeft serieus een drankprobleem.

Ik vrees dat indien ik de vrederechter hiervan op de hoogte breng hij een andere persoon zal aanstellen als bewindvoerder omdat er onenigheid is tussen de kinderen. En dat wordt dan een advocaat.

Reclame

Terug naar “Andere”