valse klachten met gevolg bijzondere jeugdzorg aan de deur

natacha1
Topic Starter

valse klachten met gevolg bijzondere jeugdzorg aan de deur

#1 , 22 jan 2013 12:48

ik ben mama van een schat van een dochter van 7 jaar.
mijn problemen begonnen toen ik 16 was. ik had toen een vriend al een aantal maanden die 23 was. aangezien ik nog niet klaar was voor sexueel contact heeft mijn toenmalige vriend mij gedrogeerd, zijn ding gedaan en ben ik van de eerste keer zwanger geraakt. gevolg: mijn vader gooit mij buiten (zware alcoholieker en gokker) en ik sta dus op zwanger op straat midden van de winter andere familie heb ik hier niet.
na meermaalse verontschuldigingen van mijn ex vriend ben ik, hoe naief ik toen was, ingetrokken bij hem daar hij alleen woonde en ik zo terug een dak boven mijn hoofd had. drie jaar heb ik bij hem gewoon. drie helse jaren waarin ik zwaar vernederd, meermaals verkracht (waardoor ik nu geen kinderen meer kan krijgen) en zwaar fysiek mishandeld ben geweest ik heb ALTIJD klacht ingediend bij de politie maar ik hoorde er nooit iets van en ik kon nergens terecht, ik wist niet eens dat er vluchthuizen (waar ik na die drie jaar dan toch terecht ben gekomen met mijn kind) bestonden.
ik ben dan toch weg gegaan en nog 2 jaar door mijn ex zwaar gestalkt geweest. er was vermoeden van misbruik tegenover mijn dochter (videoverhoor en alles geweest waarop ze verklaarde dat papa stoute dingen deed met haar die ze niet leuk vond) want hij had co ouderschap kunnen regelen maar omdat ze niet goed verzorgd werd heb ik dat stop kunnen zetten.
uiteindelijk zit mijn ex al 4 jaa rin de gevangenis, ontoerekeningsvatbaar verklaar. nooit veroordeeld voor wat hij mij of mijn kind heeft aangedaan maar wel voor nieuwe feiten: verkrachting van 16 andere meisjes op 2jaar tijd.
de moeder van mijn ex, die niet kan slikken dat haar zoon vast zit geeft mij hier de schuld van. het gaat zo ver dat ik meerdere malen de bijzondere jeugdzorg over de vloer heb gehad omda tik mijn kind zou verwaarlozen en mishandelen.
telkens hebben ze gezien dat dat niet zo is (4x!!) en is er niets van gekomen. wel zijn mijn dochter en ik in behandeling bij een therapeut.
ik heb pas vernomen dat mijn ex vriend nu op weekend mag komen en dat ik hem dus ga tegenkomen in mijn stad (waar zijn moeder ook woont) en ik ben psychisch ingestort. alle herinnering komen terug naar boven. ik moet medicatie tegen angst nemen en om te kunnen slapen.
en dat terwijl alles zo goed ging, ik woon alleen met haar, ik heb een schat van een vriend (een jaar nu ongeveer) waar mijn dochter zot van is en omgekeerd ook. het enige is mijn gezondheid.er scheelt iets waardoor ik al jaren (waarschijnlijk als gevolg van de verkrachtingen) kamp met acute en heel hevige pijn aanvallen in mijn buik, waardoor ik steeds mijn job verlies, al jaren onderzoeken moet laten doen omdat ze de precieze oorzaak niet vinden, en dus op de ziekenkas sta. maar wel met een redelijk goed inkomen.
nu is het probleem dat mijn vader een zware alcoholieker waarmee ik altijd een slechte band heb gehad, een week geleden samen bij de oma van mijn dochter is gaan zitten en ook klacht heeft ingediend bij de bijzondere jeugdzorg (reden:ik weigerde hem mijn slaapmedicatie af te geven!)
dus nu gaat de bijzondere jeugdzorg waarschijnlijk weer op bezoek komen. hij heeft daar namelijk gezegd dat zowel ik als mijn vriend drugs gebruiken, wat totaal niet zo is en waar ik altijd tegen ben geweest. wat er wel is geweest is dat mijn vriend lang voor hij met mij een relatie had wat geexperimenteerd had met speed en weed en dat is eens ooit ter sprake gekomen bij mijn vader.
nu heb ik bang, omdat ik al, ten onrechte, opgevolgd wordt door de bijzondere jeugdzorg, dat ze mijn vaders klacht serieus gaan nemen en ik mijn kind kwijt raak. mijn kind is mijn alles, zonder haar heb ik geen reden om te leven.
de psychische gevolgen van alles wat ik met mijn ex partner heb meegemaakt zijn zo groot dat ik nog steeds na al die jaren met angsten kamp.
en net nu alles rustig is en goed gaat gaat mijn vader dan die klacht indienen.
ze mogen gerust bloed of urine stalen nemen want ze zullen daar niets vinden.
ik heb gewoon bang denk ik dat ze gaan stellen dat ik de verkeerde partner keuzes maak (eerst een verkrachter, nu een ex gebruikter) en dat ze dat tegen mij gaan gebruiken. ook omdat ik met een rechtzaak bezig ben voor het bezoekrecht van de oma en vader van mijn kind stop te zetten want ze hebben daar nu nog altijd recht op.
ik ben gewoon compleet op van alle valse verklaringen die worden ingediend tegen mij.ik ben 25 ik heb nooit iemand iets misdaan.mijn dochter heeft een mooie kamer, is altijd proper en verzorgd, eten is er in overvloed en we doen heel veel met haar. ook aan speelgoed ontbreekt het haar niet. ze is de eerste van de klas, en gaat altijd naar school. en ons huisje is altijd mooi proper.
welke stappen kan ik ondernemen zodat dit stopt?
ik ben echt helemaal radeloos! mijn dochter zelf ondervind hier natuurlijk ook hinder van want ze ziet die vreemde mensen bij mijn thuis komen die met mij en haar praten en zo ook oude wonden openmaken.
ze begrijpt al niet wat er met haar vader scheelt en waarom oma altijd die mensen naar mama stuurt.
is er iemand die mij kan zeggen wat ik kan doen? want op het politie kantoor nemen ze mij precies niet serieus. hoe kan het dat hij nooit voor die verkrachtingen en geweldpleging tegen over mij en mijn kind is moeten voorkomen of vrijgesproken? terwijl er getruigen en doktersbewijzen zijn? maar hij moet mij wel een schadevergoeding van 500euro betalen voor stalking?! en mijn kind moet hem nog zien terwijl dat er reden genoeg is om te geloven dat ze echt misbruikt is door hem. dus ze moet met twee treinen en twee bussen naar antwerpen voor haar vader in de gevangenis te bezoeken, samen met de grootmoeder die mijn dochter compleet opsteukt en in de war brengt over mij.

ik snap het allemaal niet meer

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding