Kunnen berichten worden opgevraagt ? bewijs gebruikt ?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Kunnen berichten worden opgevraagt ? bewijs gebruikt ?

#31 , 15 jan 2013 12:27

U kan hopen dat de onderzoeksrechter zijn bevelschrift slecht heeft gemotiveerd en dat de onderzoeksrechter vergeten is om het element criminele organisatie aan te geven.
Opvragen van telefoongegevens en de desbetreffende eigenaars kan ook via een mini onderzoek door het parket.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#32 , 15 jan 2013 12:43

Enige oplossing om deze toestanden in de toekomst te voorkomen: stop met hetgeen je nu bezig ben, en koop u een kleinere auto. :lol:

Bang
Topic Starter

#33 , 15 jan 2013 17:10

Voor Telefoonnrs. op te zoeken, en of na te gaan wie er al dan niet op een nr. heetf gebeld is er minder nodig..
Ja dat maakt me op zich niet zoveel uit.
Het gaat me echt meer om de inhoud zelf.

grt

Reclame

Bang
Topic Starter

#34 , 15 jan 2013 17:12

U kan hopen dat de onderzoeksrechter zijn bevelschrift slecht heeft gemotiveerd en dat de onderzoeksrechter vergeten is om het element criminele organisatie aan te geven.
Opvragen van telefoongegevens en de desbetreffende eigenaars kan ook via een mini onderzoek door het parket.
Ik heb het slecht gevolgd.
Ik dacht da het erom ging dat er te weinig aantonende bewijzen waren om te telefoon tap te laten doorgaan.
Aangezien dat er geen bewijzen waren voor een criminele organisatie.

Terug naar “Andere”