Bezoekruimte

kira666
Topic Starter

Bezoekruimte

#1 , 15 jan 2013 10:46

Hallo,

graag had ik het volgende nagevraagd :

Reeds 5 jaar in jeugdrechtbank. mentaal zieke mama die steeds nieuwe kansen krijgt van de jeugdrechtbank. 1e bezoekruimte is na 18 maand gestopt, aangezien men de mama met de kinderen zelfstandig wou buiten laten, waar tegen ik me verzet heb.
Jeugdrechtbank volgde mijn stelling en plaatste in het vonnis dat de mama "de bezoekruimte NIET mag verlaten samen met de kinderen". Hierbij wordt ook een 2e niet erkende bezoekruimte aangeduid.

Wat hier plaats vindt, tart elke verbeelding. De bezoekruimte weigert elk gesprek met me zelf, gaat volledig mee in de ziekelijke verhalen van de mama. Ze presteert het zelfs om het vonnis te overtreden door buiten de bezoekruimte te treden samen met de mama en de kinderen, wat ik laat vast stellen door een deurwaarder. De pro-deo advocate van de kinderen wordt uitgescholden aan de telefoon omdat zij het heeft aangedurfd de kinderen te verdedigen. Zij brengt hiervan verslag uit aan de rechtbank.
Over de afgelegde bezoeken wordt een valse verklaring afgelegd in het voordeel van de mama.
De mama wordt aangespoord om de kinderen overal op te zoeken : hospitaal, school, zelfs privé-uitstappen. Klacht werd hier tegen neergelegd.
Aan de kinderen wordt gevraagd om te liegen over het verlaten van de bezoekruimte in de toekomst.
Een bal wordt door de mama tegen het gezicht geworpen van men dochter, daar ze niet wil deelnemen aan een balspel.
Gsm wordt afgenomen door de mama, dochter komt buiten met vuurrode polsen. Mensen van de bezoekruimte staan hier op te kijken, maar grijpen niet in.
enz,enz,enz....

Het is onbegrijpelijk dat deze bezoekruimte opgelegd wordt door een rechtbank. Ik heb dan ook de bezoeken, op vraag van beide kinderen, tegen het vonnis in, stopgezet.

Mijn vraag is wat ik tegen deze wantoestanden kan doen. Ik begrijp dat ik het vonnis overtreed, maar de mama en de bezoekruimte doen net hetzelfde.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding