Uitspraak en wil van het kind bij de spygoloog

dorinka
Topic Starter

Uitspraak en wil van het kind bij de spygoloog

#1 , 17 nov 2012 09:53

Beste,
Na het vreemd gedrag van mijn dochter, 17 jaar in februari heb ik de CLB van haar school opgebeld en gevraagt of er discreet kon worden gelet op haar eetgedrag. Het is nu een paar maand verder na enkele gesprekken met het CLB en CGG in onze buurt. Het wordt aangeraden voor ieder best zijn haar op de kinder spygiatrie te laten opnemen. Het is nu haar tweede week. Wij hebben nu een onaangenaam gesprek gehad met de spygoloog, wij mochten bijna of niet aan het woord komen, om tenslotte te horen dat de wens van mijn dochter verkiesd voor een Internaat. Kunnen wij dit weigeren ? Uitspraak luid als volgd, door de thuis situatie en buiten situatie. Wij mogen niets vragen van de buiten situatie. Thuis situatie is omdat ik steeds weer praat over het verleden. Waarom ? Ik heb haar willen doen inzien het verschil van opvoeding en het gedrag van mijn moeder, ze heeft haar eigen kamer TV, Lap-top telefoon GSM moet ook niets doen in het huishouden. Nu vrees ik mijn kind te verliezen , maar ook financieel voor een internaat zou het amper haalbaar zijn.
Kan iemand ons hier verder helpen ?
Ik dank jullie op voorhand.
Geboren in Schaarbeek, sinds 2004 wonende in Antwerpen.
Werk in een beschutte werplaats te Boom.
Interesses; Op de hoogte zijn van het medisch vlak, nieuwe wetenschappelijke ondervindingen over ziektes , operaties... Rechtvaardigheid van de mens.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding