moeder naar rusthuis

Creatief

Re: moeder naar rusthuis

#16 , 14 okt 2012 21:24

bedankt allemaal, dat was mijn mening ook en die van mijn jongste broer. Vermits we met vier zijn, vrees ik voor de reactie van de andere twee. Die wouden moeder haar rekening stil leegmaken, via afhalingen, en dan op een nieuwe rekening zetten op naam van mijn zuster, dat wou ik noch mijn jongste broer, lijkt verdacht veel op gesjoemel. Volgens de oudste is dat nodig om later gen succesierechten te betalen, maar als moeder deze centen nu al gebruikt om haar pensioen aan te vullen en zo maandelijks haar rusthuis te betalen moet er toch ook niks betaald worden door de kinderen?
als die centen op zijn moet ze maar zien dat ze de woning verkoopt, en dan is de helft +1/5 ongeveer van haar, dus komt ze lang toe.
Vader is vier jaar geleden overleden.
Je mag dat nooit toestaan dat het geld om je zuster haar rekening wordt geplaatst. Trouwens wie zegt dat je dat geld gaat terugzien?
Wie zegt dat moeder nog 3 jaar zal blijven leven?

Lees ook eens ons verhaal voor zover het nog niet gewist is in volgende link:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 50&t=41497" onclick="window.open(this.href);return false;µµ

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”