situatie:
Oudste dochter 7j, was aan huis bij ons en bij schoonmoeder die juist achter ons woond.
Mijn schoonmoeder heeft men vrouw jaren onder de duim gehouden door psychisch op haar in te spelen,
met name alles afkeuren, kledij en speelgoed dat mijn vrouw kocht voor men dochter laten verdwijnen en zelf andere in de plaats kopen.
Als men vrouw een goeie dag had en wat wou doen duurde het niet lang of schoonmama had al commentaar van: dat moet nog gedaan worden ook en dit en dat....
Moed kruipt al voor minder in de schoenen.
Voor men vrouw te kunnen laten recupereren stelde ze in de tijd voor om men oudste desnoods s te laten slapen zodat ze wat kon bekomen. Valse voorwendsels blijkt want het bleef niet bij 1 keer. Meer en meer beinvloede ze onze dochter en verwende ze haar zodanig dat ze tegen ons op kwam en bij het minste terug bij schoonmoeder vluchte.
Nu,
2 weken geleden is er s ruzie geweest met men schoonmoeder en floepte het er bij haar uit dat ze men oudste zou afnemen en pleegouder zou worden van haar. Das even tot een handgemeen gekomen tussen men vrouw en haar moeder. platte hand rond haar oren enzo, niets ernstig met blijvende verwondingen gelukkig.
Politie is erbij gekomen en verhaal is opgemaakt langs beide kanten.
Sindsdien hebben we onze dochter niet meer gezien. tenzij tijdens het passeren van ons raam en deur. Snel binnen en deur dicht.
Ze heeft geen voogdij mijn schoonmoeder en wij hebben volgende week vrijdag een afspraak met commite jeugdzorg om de situatie aan te kaarten. Ik zou natuurlijk bij het passeren mijn dochter kunnen afpakken van mijn schoonmoeder en binnen trekken maar ik wil men dochter geen trauma aandoen ook he. Ik heb dit wel al gemeld bij de politie sociale cel dat we onze dochter niet te zien krijgen.
Ze kunnen niets doen en zeggen afwachten op commite jeugdzorg.
Schoonmoeder haar argument is dat mijn vrouw niet voor de kinderen kan zorgen. we hebben 2 kindjes.
Voor mijn vrouw haar gezondheid zou schoonmoeder moeten verdwijnen zodat ze uit de put kan kruipen en niet telkens opnieuw naar het randje gestampt word.
ps, Dit is niet het eerste probeersel van mijn schoonmoeder. Ze heeft mij en mijn vrouw tegen elkaar proberen opzetten om mogelijk een scheiding in de hand te werken. Dat is niet gelukt want onze relatie is daar wel tegen bestand. Nadien heeft ze wel geprobeerd om mijn vrouw te laten interneren via mij. Mij telkens proberen overtuigen dat ze niet goed loopt, dat het vroeger ook zo was en dergelijke.... Ik heb geluisterd en in mezelf gedacht van ù$=$ù=$ù=

.
Dus ja, mijn oudste dochter afpakken is haar laatste probeersel om een invloed op iemand te kunnen uitoefenen.
momenteel worden wij waarschijnlijk elke dag slecht gemaakt en afgeschoten bij men dochter
Ik wil men dochter echt niet kapot laten gaan bij haar.
aja, mogelijk belangrijk. Momenteel ben ik haar stiefvader maar heb haar in mijn leven vanals ze 1jaartje oud was.
Om meer weerslag te geven ben ik na al het bovenstaande gestart om een volle adoptie te verkrijgen. Zodoende staan wij mssch sterker nog?