goeiedag,
ik heb een inkomen van een ziekte-uitkering die bedraagt tussen de 900 en de 1000 euro.
wat zou volgens u mijn maandelijkse onderhoudsgeld zijn voor mijn 2 kinderen van 15 en 10 jaar .
de mama heeft een inkomen van invaliditeits-uitkering van ongeveer 1300 euro en daarbij de kindergelden nog op basis van alleenstaande ouder tussen de 400 en 500 euro voor 2 kinderen .daarbij nog 220 euro onderhoudsgeld die ik nu op dit moment betaal.maar ze wil altijd meer om meer .ik moet onderhoudsgelden betalen maar ik zie mij kinderen niet want ze weerhoudt hun van tot bij mij te komen .zij is al enkele jaren op schuldbemiddeling daar is ze dan ook al paar keer afgesmeten en nu wordt ze ook nog uit haar huis gezet met haar kinderen door de schulden die ze altijd maar blijft bij maken .niemand wil haar nog helpen noch het ocmw noch de rechtbank omdat zij zich niet aan de regels houdt en iedereen uitmaakt dat ze altijd maar meer om meer geld wil .wat zou ze me nog kunnen aandoen ?
zij gaat me weer voor gerecht trekken voor terug meer onderhoudsgeld te kunnen krijgen .
ik woon wel samen met mijn vriendin en zij heeft eveneens een ziekte uitkering van 700 euro .
kan dit zo maar ?
en zo nee wat zou ik normaal moeten betalen van onderhoudsgelden?
mvg hopende op een antwoord .