Ik en mijn ex vriend hebben drie kindjes samen, waarvan 2 door hem erkend zijn en de jongste mijn naam draagt. We hadden een omgangregeling via kort geding rechtbank dat mijn ex om de twee weken een weekend bezoekrecht had. Verleden week dinsdag is hij echter mijn zoontje van school gaan afhalen, en heeft deze sindsdien nog niet terug gebracht. Ik ging aangifte hiervan gaan doen bij de politie, en kwam ginder te weten dat het vonnis ondertussen verlopen was, en dat ik totaal niks kon veranderen aan de situatie, toch niet via de politie. De advocaten moesten het maar oplossen.
Mijn dochter mist haar broer enorm, en vraagt ook de hele tijd naar papa en haar broer. Ik heb mijn zoontje sindsdien nog niet gehoord of gezien, en mijn ex eist dat ik de bezoeksregeling verder zet en mijn dochter dus ook meegeef. Maar hij gaat ze ook niet terug brengen. Iemand raad hoe deze situatie zo snel mogelijk opgelost kan worden, want verzoeksschriften voor jeugdrehtbank liggen neer, maar zo lang kan ik mijn zoontje eht niet missen, en zo lang wil ik mijn dochter haar vader niet ontzeggen. Hij heeft evenveel reht op haar als mij, ma da geld voor mijn zoon ook.