bij deze even een vraagje, ik heb een stiefzoontje van 3.5jaar en een zoontje van 2weken oud nu lig ik al paar maand in ruzie met mijn schoonmoeder en heb ik vernomen dat ze bezoekrecht wil aanvragen voor deze twee kinderen dus zowel mijn stiefzoontje als mijn zoontje... om eerlijk te zijn zie ik dat niet zo erg zitten want ik heb opgemerkt hoe ze met mijn stiefzoontje om gaat en momenteel hebben we die in therapie moeten steken omdat die emotionele problemen heeft doordat mijn schoonmoeder hem altijd nog als baby behandeld ( het kind raakte ook niet vooruit hebben lang met pampers gezeten met grof gedrag en taal en met eetproblemen voor U tegen te zeggen). ik wil dus niet dat ik dit allemaal nog een tweede keer moet meemaken met mijn zoontje. maar wat houdt dat bezoekrecht precies in??? Ik hoor mensen zeggen dat dat een volledige weekend is met blijven slapen maar ik hoor ook zeg dat dat maar 1 dag is. want ik zie het zeker al niet zitten dat hij daar moet blijven slapen. uiteindelijk woon ik een kleine 5kilometers van mijn schoonouders af dus ik zou het zo stom vinden dat mijn zoontje daar moet blijven slapen. de afstand is kort genoeg om hem terug te brengen savonds in mijn ogen en nu 2dagen achter elkaar mijn kind af geven vind ik ook niet zo een toffe gedachte.... uiteindelijk is mijn man ook enkel in het weekend thuis wegens zijn werk als vrachtwagenchauffeur en ziet hij zijn kinderen al niet zo vaak als hij ze dan nog is een weekend aan zijn ouders moet afgeven ziet hij zijn kinderen nog minder in mijn ogen. mijn stiefzoontje ziet hij nu enkel nog maar 2weekenden op de maand als wij daar dan ook nog een weekend aan mijn schoonouders van moeten afgeven ziet hij zijn eigen zoon amper...
weet er iemand hier meer over??? of een site waar ik er meer over kan vinden???
alvast bedankt