Zekerheid DNA-test

calamity
Topic Starter
Berichten: 18
Locatie: Tongeren

Zekerheid DNA-test

#1 , 13 jul 2007 14:48

bestaat er een DNA-test die 100% zekerheid geeft van vaderschap?
Ik weet dat de meesten rond de 99,98 en 99,99% draaien en dat 99,999% haalbaar is als het bloed van de moeder ook in rekening genomen wordt.

Wat aanschouwd het gerecht als 100% zekerheid? Effectief 100% of ook 99,98 en 99,99%

calamity
moeilijk gaat ook

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Draakje
Berichten: 48
Locatie: Limburg

#2 , 18 jul 2007 17:54

Hoi C :wink:

Ik denk aangezien zulke testen altijd rond het randje 98,xxx ? 99,xxx hangen, het gerecht bij zo'n uitslag deze wel doorslaggevend zal vinden.

Als je weet dat de technologie tegenwoordig zo op het punt staat dat ze miljoenen jaar oude dna-stalen nog met zekerheid kunnen verifi?ren, zal dat bij jullie wel geen probleem zijn.

Maar ik ben geen rechtsstudent/afgestudeerde, dus echt heel zeker weet ik het niet.
Hopelijk hier wel iemand :)
There is always hope...
(Gandalf)

calamity
Topic Starter
Berichten: 18
Locatie: Tongeren

#3 , 23 jul 2007 22:56

blijkbaar is de enige test die 100% geeft die met uitsluiting

dus als ze de DNA van de drie partijen hebben, dan moet het plaatje kloppen en dat is dan ook waar we nu voor gaan...dat ze ook mijn DNA in rekening nemen en dan kijken of de vermoedelijke vader wel of niet de biologische (en daarna dus ook de juridische ) vader is
moeilijk gaat ook

Reclame

Draakje
Berichten: 48
Locatie: Limburg

#4 , 24 jul 2007 17:56

Courage!

Moeilijk gaat ook, spijtig genoeg :wink:
There is always hope...
(Gandalf)

Terug naar “Andere”