mijn ouders zijn ongeveer 3 jaar geleden gescheiden en hebben 5 kinderen ikzelf ben de oudste 22 jaar. Bij de notaris is een akte opgemaakt voor co-ouderschap.
Aangezien het niet goed klikte tussen mijn vader ben ik bij mijn moeder gaan wonen ongeveer een anderhalf jaar geleden. Mijn kleren heb ik toen meegenomen maar speelgoed en andere materialen zijn daar gebleven omdat ze op zolder stonden. Ik vraag nu al ruim 1 jaar om de rest van mijn spullen te mogen komen halen maar nooit een antwoord op gekregen.
Ben in mei naar de politie geweest, die hebben er toen naar gebelt. Heb toen te horen gekregen dat ik de laatste week van juni wat mocht komen halen. Dus vandaag gevraagt of ik mij spullen mocht komen halen, direct een sms terug dat ik tussen half 2 en 2 mocht komen.
Daar gekomen weigert hij ook maar iets mee te geven, alles was van hem.
Al de spullen die ik vroeg zijn van mij maar heb nergens een bewijs van, deels omdat er veel gekregen dingen voor mijn verjaardag, kerstmis sinterklaas enz. bijzitten.
Is er misschien een manier om toch de spullen die ik vroeg terug te krijgen?
Mijn vader is toen in het huis blijven wonen en mijn moeder heeft toen niets van het speelgoed of dergelijke meegekregen.
Of is er de mogelijkheid dat ikzelf terug bij mijn vader kan gaan wonen, omdat ik zijn kind ben?
Mvg Roel