wie weet hier iets meer van

just_a_girl

Re: wie weet hier iets meer van

#16 , 22 okt 2010 23:02

mischien moet u wat verder lezn er staat ook iets van dat als de man nog een andere relatie heeft ik blijf er bij dit is in mijn ogen een schijhuwelijk waar geld mee gemoeit is. ik heb heel die site gelezen volgens mij maakt ze geen kans

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#17 , 22 okt 2010 23:07

een van de partijen woont duurzaam samen met iemand anders

Woont vragensteller duurzaam samen met die man????
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

zoveelvragen
Topic Starter

#18 , 22 okt 2010 23:08

hebben in die tijd 3 maanden samen gewoont omdat hij zelf geen woonst had, nu woont hij ergens anders, maar zien mekaar bijna dagelijks en overnachten ook al wel eens bij mekaar..

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#19 , 23 okt 2010 18:13

U bent geen gelovige dus uw mening en het feit dat hij tegen u ook niet de waarheid verteld doen er totaal niet toe. Tegenover een niet gelovigen mag men liegen en bedriegen
Al of niet gedwongen huwelijk / schijnhuwelijk
U kan dat altijd melden aan de dienst vreemdelingen b ij uw gemeente of via uw wijkagent.

Enkel wanneer de overheid weet heeft van kunnen en gaan ze optreden.
PS nu bestaat er trouwens de hollandroute en dat is GEEN fabel

zoveelvragen
Topic Starter

#20 , 23 okt 2010 22:00

wat is de hollandroute?

JohnD

#21 , 24 okt 2010 01:08

Ik heb een relatie met een man die zich bekeerd heeft tot moslim.
Bekeerd is beter dan met de paplepel vanaf de geboorte erin geperst. Hij kan zich nog ontbekeren.
Hij is ondertussen getrouwd met een jong meisje in marokko? zij is midden 20 en hij in de 50.
Uiteraard, de normaalste zaak van de wereld. Wie lust er nu geen groen blaadje. Trouwens hun boegbeeld was getrouwd met eentje van 7 als ik me niet vergis.
Hij verteld me dat hij me erg graag ziet en dergelijke...
Uiteraard dat doen wij ook al eens. Echter met dit wezenlijke verschil. Een moslim mag liegen, bedriegen, stelen enz.. in zijn relatie met niet-moslims. Dat staat zo letterlijk in hun Koraan boekje. Hij pleegt dus in feite zelfs geen zonde, ook niet door met u aan te houden, want het uiteindelijke doel is toch de verspreiding van hun geloof en dus ook om u te bekeren. En daartoe zijn blijkbaar alle middelen geoorloofd. Moet ik daar nog een tekeningetje bijmaken ?
Toch heeft hij veel gebreken op dat geloof! Kijk naar de relatie van mij en hem tijdens zijn huwelijk!!
Twijfel en ik bedoel letterlijk elke twijfel op geloofsgebied is niet toegestaan in de Koran. Alles dient letterlijk te worden geinterpreteerd volgens de Koran. Wij lullen maar dat dit alles niet letterlijk dient opgevat, maar we kennen er geen barst van en doen vergelijkingen met de bijbel die niet opgaan.

Zij kan natuurlijk een visa voor dit apenland krijgen. Maar hij zal ze misschien rapper kwijt zijn dan hij vermoed.

Liiefde is toch werkelijk blind.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

JohnD

#22 , 24 okt 2010 01:29

Zou het kunnen dat hij ook vaak tegen u liegt? Zich niet aan een geloof houden is niet strafbaar in België.
Volgens de Koran word een leugen t.o.v. een niet moslim niet als dudanig beschouwd. Lees het boekje. Die leugen is immers om bestwil nl. het verspreiden van het geloof (haar aan hem ook te binden en haar trachten te bekeren.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

JohnD

#23 , 24 okt 2010 01:35

U bent geen gelovige dus uw mening en het feit dat hij tegen u ook niet de waarheid verteld doen er totaal niet toe. Tegenover een niet gelovigen mag men liegen en bedriegen
Dank u F dat u mijn beweringen bevestigd, ik had uw post nog niet gelezen op het ogenblik dat ik de mijne van hierboven plaatste, het is echter niet "men", maar de moslim die mag liegen t.o.v de niet-moslim. Velen van ons zouden de draagwijdte hiervan eens moeten beseffen. Het doel wettigt de middelen heet dat bij ons.

Terug naar “Andere”