Ik heb een relatie met een man die zich bekeerd heeft tot moslim.
Bekeerd is beter dan met de paplepel vanaf de geboorte erin geperst. Hij kan zich nog ontbekeren.
Hij is ondertussen getrouwd met een jong meisje in marokko? zij is midden 20 en hij in de 50.
Uiteraard, de normaalste zaak van de wereld. Wie lust er nu geen groen blaadje. Trouwens hun boegbeeld was getrouwd met eentje van 7 als ik me niet vergis.
Hij verteld me dat hij me erg graag ziet en dergelijke...
Uiteraard dat doen wij ook al eens. Echter met dit wezenlijke verschil. Een moslim mag liegen, bedriegen, stelen enz.. in zijn relatie met niet-moslims. Dat staat zo letterlijk in hun Koraan boekje. Hij pleegt dus in feite zelfs geen zonde, ook niet door met u aan te houden, want het uiteindelijke doel is toch de verspreiding van hun geloof en dus ook om u te bekeren. En daartoe zijn blijkbaar alle middelen geoorloofd. Moet ik daar nog een tekeningetje bijmaken ?
Toch heeft hij veel gebreken op dat geloof! Kijk naar de relatie van mij en hem tijdens zijn huwelijk!!
Twijfel en ik bedoel letterlijk elke twijfel op geloofsgebied is niet toegestaan in de Koran. Alles dient letterlijk te worden geinterpreteerd volgens de Koran. Wij lullen maar dat dit alles niet letterlijk dient opgevat, maar we kennen er geen barst van en doen vergelijkingen met de bijbel die niet opgaan.
Zij kan natuurlijk een visa voor dit apenland krijgen. Maar hij zal ze misschien rapper kwijt zijn dan hij vermoed.
Liiefde is toch werkelijk blind.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard