Naakt op sexsite

Balloe
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Naakt op sexsite

#1 , 24 jun 2018 22:28

Mijn partner heeft zonder mijn weten of toestemming naaktfoto's op verschillende sexsite geplaatst.Ik heb heb dat gemeld bij de politie maar geen klacht neergelegd omdat ik een kind met hem heb. Dat is gebeurd in 2014.Ik kom nu maar pas tot de vaststelling wat een enorme schade het aan heeft gericht en ik zou hem toch willen aanklagen .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Balloe
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 jun 2018 22:47

Hij had een profiel aangemaakt als koppel met naaktfoto's van haar (foto's die privé bedoeld waren tussen 2 mensen heel naïef van mij natuurlijk gezien wat ermee gebeurt is)en hij chatte dan en kreeg naaktfoto's van andere hun vrouw en beloofde contact ed

Jabbe
Berichten: 586

#3 , 25 jun 2018 17:30

Hij had een profiel aangemaakt als koppel met naaktfoto's van haar (foto's die privé bedoeld waren tussen 2 mensen heel naïef van mij natuurlijk gezien wat ermee gebeurt is)en hij chatte dan en kreeg naaktfoto's van andere hun vrouw en beloofde contact ed
Over wie hebt u het nu: over u zelf of over iemand anders?
En wat is uw vraag concreet?

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”