vandalisme - privécamera's

Rebecca78
Topic Starter
Berichten: 36

vandalisme - privécamera's

#1 , 31 mei 2018 23:10

Ik heb al geruime tijd vandalisme en ik heb vermoedens wie het is. Omdat ik door de aanhoudende problemen al overwoog om te verhuizen hing ik nog geen camera's. Aangezien het vandalisme niet stopt wil ik zo vlug mogelijk privécamera's hangen. Hoe is nu eigenlijk de nieuwe wetgeving? De camera's moeten niet meer aangegeven worden bi j de GBA blijkbaar. Moeten die bi j de politie aangegeven worden? Wanneer moet i k die aangeven? Moet ik vooraf contact opnemen met de politie? Het is de bedoeling om te filmen in de achtertuin, de zijtuin en voortuin tot aan mijn brievenbus want ook daar gebeurt het vandalisme.
Heeft iemand ook ervaring welke camera's goed zijn om te filmen in het donker? Iedere verkoper prijst zijn goederen aan. Of waar kan ik voor die info terecht?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 01 jun 2018 08:43

Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”