nummerplaat doorgeven

haroldvv
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

nummerplaat doorgeven

#1 , 11 mei 2018 04:40

Ik was rond de avond pokemon go aan het spelen en er kwam een heel onaardige kerel aan zelf zeg ik dan altijd vreindelijk dat ik gewoon me ding doe en laat het daarbij nu heeft deze kerel mijn nummerplaat doorgestuurd door een whatsapp groep hier ben ik een beetje irritant over en weet nu niet wat te doen.

het was in een andere omgeving dan ik normaal doe ik had al wel dingen gehoord dat ze in die buurten niet zo vreindelijk waren tegen andere spelers maar nummerplaaten doorsturen naar andere mensen vind ik een beetje lijken op raakweg stalken, dat ze gaan drijgen te komen spelen en afbreken in het spel waar ik woon vind ik niet zo erg is juist leuk maar moet niet zo zijn dat ze je gaan bespioneren.

ik ben vanplan om als ik straks terug wakker ben eens te gaan horen bij het politie kantoor in mijn gemeenten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 11 mei 2018 09:35

ik ben vanplan om als ik straks terug wakker ben eens te gaan horen bij het politie kantoor in mijn gemeenten.
Als je nu nog moet wakker worden, heb je waarschijnlijk alles gedroomd :lol:

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 11 mei 2018 11:24

En wat verwacht u dat de politie zal doen?

Reclame

haroldvv
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 mei 2018 14:14

ik ben vanplan om als ik straks terug wakker ben eens te gaan horen bij het politie kantoor in mijn gemeenten.
Als je nu nog moet wakker worden, heb je waarschijnlijk alles gedroomd :lol:
ik sta met de vaste nacht en ben alleenstaande ik doe dus gewoon het nacht ritme aanhouden.

haroldvv
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#5 , 11 mei 2018 19:38

En wat verwacht u dat de politie zal doen?

informatie vragen er werd mij verteld dat dat onder stalking valt en dus zwaar bestraft kan worden, ook heb ik gehoord dat ze fotos met zichtbare nummerplaat enzo versprijden via facebook en andere websites volgens mij kunnen we daar klacht tegen indienen als ik het goed heb daarom vraag ik het hier ook nog eens of andere het weten.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 11 mei 2018 19:54



er werd mij verteld dat dat onder stalking valt .
Is stalking niet iets dat bij herhaling en meermaals voorvalt , en niet als iets éénmalig is?.

haroldvv
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#7 , 11 mei 2018 20:23



er werd mij verteld dat dat onder stalking valt .
Is stalking niet iets dat bij herhaling en meermaals voorvalt , en niet als iets éénmalig is?.

ja als ze me de heletijd gaan bekijken en volgen als ik daar in de buurt ben dan zal dat zeker onder stalken vallen werd mij verteld ze hebben mijn vader die daar door moet achtervolgt toen hij met mijn auto was door de dag hij leende die voor een dag en ze hebben echt op elke plek doorgegeven waar hij stopte kregen we te zien van iemand die in die group zit we gaan nog effe afwachten en al die berichten afdrukken en als het zo door gaat tog wel klacht neerleggen het is maar een spelletje moeten ze niet net doen of we crimineel zijn :(

Franciscus
Berichten: 38592

#8 , 11 mei 2018 22:48

Hier en daar wat leestekens zou nuttig zijn.
Vermoedelijk gezien via internet zou dit een zaak voor CCU moeten zijn . Maar ik vermoed niet dat een magistraat een huiszoekingsbevel gaat afgeven zodat CCU een internet groep van pokemon gaan mogen onderzoeken.

Terug naar “Privacy-bescherming”