Informatie verspreiden

Chloé
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Informatie verspreiden

#1 , 08 mar 2018 20:58

Ik zit in een zeer lastige situatie waarbij ik studente ben en op kot zit.
De huisvestingsverantwoordelijke heeft vertrouwelijke informatie over mij verspreid bij andere medestudenten.
Met vertr. info bedoel ik dus mijn familiale situatie en finnciële situatie als wraak actie omdat ik
een contract niet wou ondertekenen omdat de doeleinden niet haalbar waren.
Plaats voor onderhandeling was er niet.
De verantwoordelijke in kwestie heeft naar verscheidene autoriteiten gebeld bvb studietoelagen om te melden dat ik op enkele lessen niet aanwezig was en heeft dit ook nagevraagd bij mijn leerkrachten , heeft mijn situatie aan medestudenten doorverteld, heeft mij lastig gevallen op mijn privé facebook, zegt dat ik binnen de maand moet verhuizen terwijl de directie dit ontkent, gaat elke vorm van redelijke communicatie uit de weg en dwingt mij om officiële documenten te ondertekenen tegen mijn wil en mijn auto te verkopen. daarbovenop kleineert ze me door echt vertrouwelijke info aan mijn kotgenoten hun neus te hangen..
Wat kan ik hier in hemelsnaam tegen doen want ik vind dit zo een onprofessionele manier van handelen.
(het gaat hier om een huurachterstand)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 mar 2018 23:28

Als je een huurachterstand hebt, zal je toch een regeling moeten treffen.
Anders zal de vrederechter dit doen.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Chloé
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 mar 2018 23:53

Die regeling is getroffen geweest met de directie aangezien de verantwoordelijke niet in staat was om een correcte en deftige regeling op te stellen die voor beide partijen goed is. De bovenstaande pesterijen zijn een gevolg hiervan.
Kan ik niets doen om deze pesterijen te stoppen ?

Reclame

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#4 , 09 mar 2018 00:59

Je kan bij de politie klacht neerleggen wegens belaging.
Kan een ontradend effect hebben.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Terug naar “Privacy-bescherming”