Contactverbod

Ellydw
Topic Starter
Berichten: 11

Contactverbod

#1 , 31 jul 2017 23:46

Hey

Ik ben nu 31 maar mijn hele leven wordt overschaduwd door het toxisch gedrag van mijn moeder. Ik heb haar al geblokkeerd maar ze blijft mij verwijten maken, beledigen en beschuldigeb.

Ik wil haar uit mijn leven en vraag mij af of ik haar smsen kan gebruiken om ern contactverbod aan te vragen?

Ik kan niet heel haar gedrag uit de doeken doen, dat zou echt te lang in beslag nemen. Maar ik heb er als persoon te lang onder geleden en genoeg is genoeg.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#2 , 01 aug 2017 07:13

Indien het enkel telefonisch en via mail is: hebt u een smartphone, verander dan de instellingen zodat berichten en oproepen van haar nummer niet meer doorkomen, verander de instellingen zodat oproepen van een verborgen nummer geweigerd worden. Of koop een nieuwe sim en zorg ervoor dat ze het nummer niet heeft. Geografische afstand werkt ook goed.

Anders: dien klacht in. Uiteindelijk kan u dan een contactverbod aanvragen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”