Valse recensie

Animaldox
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Valse recensie

#1 , 28 sep 2016 09:59

Beste,
Ik ben zelfstandig dierenarts.
Vorige vrijdag wil ik op mijn tablet eens nakijken of onze website wel goed functioneert. En google : dierenarts en de plaatsnaam zoals een nieuwe potentiële klant zou doen . Ik klik onze praktijk op google aan , dit is van google maps waar alle gegevens van de praktijk instaan met een link naar onze website . Ik merk dat we op de google maps 1 recensie hebben . Een slechte weliswaar, 7 maand geleden gepost door mijn ex vriend die toen de relatie verbroken heeft . Dit werd duidelijk gepost om de praktijk te schaden en mijn inkomen naar beneden te halen. Hij heeft niet eens een huisdier.
Tijdens de laatste maanden lopen de zaken inderdaad erg slecht en krijgen we weinig nieuwe klanten over de vloer .
Ik vroeg mij af of ik hier klacht kan voor neerleggen , en waar en heeft dat enig nut .
Dank bij voorbaat
Anne

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 sep 2016 10:34

Dit is een zeer maatschappelijk probleem de recensies, vraag het maar eens na bij sommige horeca zaken die totaal in de grond geboord heeft.

Er zijn al zeer veel horeca zaken in binnen en buitenland die klachten hebben ingediend en tot een proces heeft laten komen, maar zonder resultaat !

Je kan altijd proberen met laster en eerroof, maar vrees voor het resultaat.

Kijk toch even op deze link

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151029_01944922
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 28 sep 2016 11:22