Verslag evaluatiegesprek aan verkeerde persoon afgegeven

Gustav
Topic Starter
Berichten: 5

Verslag evaluatiegesprek aan verkeerde persoon afgegeven

#1 , 11 jan 2021 09:38

Geachte,

Ik oefen een functie uit waarbij ik leiding geef aan een drietal ondergeschikte personen. Zelf heb ik een organiserend bestuur die hiërarchisch boven mij staat. Dit bestuur organiseerde eind vorig jaar een evaluatiegesprek met alle werknemers, dus ook met mij.
Er werd een verslag van dit gesprek opgesteld, die ondertekend werd door de betrokken werknemers en het bestuur. Vorige week kregen we van het bestuur ons ondertekend verslag onder gesloten omslag terug. Op de omslag stond de naam van de bedoelde werknemer.
Nu bleek dat één van mijn ondergeschikten mijn evaluatieverslag kreeg (en omgekeerd). Ik werd daarvan op de hoogte gesteld nog vóór ik mijn omslag opende (ik las het verkeerde verslag dus niet). Anderzijds werd het voor de ondergeschikte na lezing pas duidelijk dat het niet zijn verslag betrof.

Hoe kan ik hierop best reageren?

Hartelijk dank voor Uw advies terzake.

Met vriendelijke groet.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 jan 2021 10:44

Je kan misschien eens beginnen met diegene aan te spreken die de verslagen verstuurd heeft, dat kan al veel betekenen.

LeenW
Berichten: 12826

#3 , 11 jan 2021 11:19

Denkt u dat er sprake is van kwade wil? Zo niet, zou ik zeggen dat vervelende fouten gebeuren, maar dat er geen echte schade is.

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 11 jan 2021 12:55

Zo heb ik eens in een omslag aan mij gericht, de volledige loonlijst van de hele dienst gevonden waarvan ik deel uitmaakte, ipv mijn eigen loonfiche. Was een foutje van HR secretaresse. Die loonlijst was eigenlijk bedoeld voor mijn directie..

bosprocureur
Berichten: 6854

#5 , 11 jan 2021 13:00

Shit happens.

Zolang er geen opzet mee gemoeid is, niet te zwaar aan tillen zeker ?

Terug naar “Privacy-bescherming”