Inbeslagname gsm

Dieter Mertens
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Inbeslagname gsm

#1 , 27 dec 2020 19:28

Beste,

ik ben opgenomen in spychiaterisch centrum te D
Mijn naam is X

De verpleging heeft beslag genomen op mijn gsm omdat ik het niet naleven van de coronaregels heb gefilmt
ik werd onterecht vastgebonden en gefixeerd in een isolatiekamer, tot ik de films en fotos verwijderd heb.
Nu heb ik terug vrijheid maar de verpleging legt beslag op mijn gsm.
u zou er voor moeten zorgen dat er een ploeg ter plaatse moet komen om vast te stellen dat de corona regels niet gerespecteerd worden.
voorbeelden ; verpleging draagt geen mondmasker binnen hun zaal, er hangt nergens ontsmettingsmidel nog hygienische doekjes op plaatsen zoals fitness, keuken, kamer, ...
ik draag een mondmasker heel de dag en soms 2 dagen voordat ik een nieuw krijg..

help mij aub.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 dec 2020 19:31

Gelieve onmiddellijk uw naam en adres te verwijderen. U kan initialen gebruiken, bv. D.M. zonder adres en geboortedatum.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 27 dec 2020 19:56

u bent (gedwongen) opgenomen met een reden, gelet op hoe u zich hier presenteert lijkt mij dat geen overbodige luxe.

dit is een juridisch forum, niemand hier heeft politionele bevoegdheden om enige vaststellingen te doen.

fixatie word niet gedaan zonder reden, meestal voor u eigen veiligheid en/of de veiligheid van de medewerkers.

gebruik van gsm in de psychiatrie is gebonden aan regels, tijdelijk deze afnemen is een teken dat u deze regels geschonden heeft.

ik heb de indruk dat u dingen ziet (of niet) of dingen anders ziet in plaats van hoe het in het echt gaat.

Reclame

LeenW
Berichten: 12813

#4 , 27 dec 2020 20:45

Die dingen dient u aan te kaarten bij de directie.

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 dec 2020 11:10

En toch hebt u toegang tot het internet om deze post te plaatsen ??

Thomas1
Berichten: 184

#6 , 26 jan 2021 02:38

Binnen psychiatrie is normaal gezien een ombudsdienst. U kan daar uw klacht indienen.

Terug naar “Privacy-bescherming”