weet niet waar ik het kwijt moet

Franciscus
Berichten: 38739

Re: weet niet waar ik het kwijt moet

#46 , 31 okt 2013 17:52

We wijken af maar als de gebruikers van de site in regel zijn met de sociale wetten dan is het een legale activiteit.

Bij aangifte sociale zekerheid is deze anoniem dus u WEET nooit wie het gedaan heeft, kan uw onder- of bovenbuur zijn.

En inderdaad u kan ook anoniem die persoon aangeven bij sociale diensten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bryan712
Topic Starter
Berichten: 185

#47 , 31 okt 2013 17:56

dus dan kunnen ze mij niks doen?want ik denk wel dat die site in regel is,anders zou die niet zomaar voor iedereen te kijk staan he

meesje
Berichten: 475

#48 , 31 okt 2013 19:45

dus dan kunnen ze mij niks doen?want ik denk wel dat die site in regel is,anders zou die niet zomaar voor iedereen te kijk staan he
Zoals Franciscus reeds uitlegde kunnen zullen er geen problemen zijn indien in orde met de sociale en fiscale voorschriften. Daar moet u wel zelf voor zorgen alvorens gebruik te maken van dergelijke sites. De site zelf regelt niets.
Waar een weg is is een wil.

Reclame

bryan712
Topic Starter
Berichten: 185

#49 , 31 okt 2013 19:48

en waar moet ik daar voor zijn?en kan ik hiermee in orde komen,ook als ik op invaliditeit sta?

zertyx
Berichten: 216
Juridisch actief: Ja

#50 , 31 okt 2013 20:23

Zie mijn eerder bericht (nr. 7).

Om bij invaliditeit bij te verdienen zou u onder meer voorafgaande toestemming moeten hebben van de adviserend geneesheer.

bryan712
Topic Starter
Berichten: 185

#51 , 31 okt 2013 20:26

ik kan hem moeilijk hiervoor toestemming vragen he...zie je mij al komen..mag ik wat bijverdienen door sex te hebben met mannen...ze zullen daar ook lachen..

Terug naar “Privacy-bescherming”