Mijn foto's op datingsites en sexchats

Meena
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Mijn foto's op datingsites en sexchats

#1 , 13 jan 2025 10:03

Ik ben erachter gekomen dat mijn echtgenoot mijn foto's op Internet gebruikt. Hij doet zich voor als koppel en heeft vergaande chats. Soms doet hij zich voor als mij. Hij verschuilt zich achter zijn gezondheidsproblemen (regelmatig amnesie, dus is hij volgens hem even verrast als ik) maar als ik doorvraag weet hij goed genoeg waar het over gaat.

Kan ik hier iets tegen doen? Volgens hem is het allemaal ok. Hij heeft zelfs een pseudoniem van mij gebruikt (ben schrijfster).

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lawst

#2 , 14 jan 2025 13:43

uw foto's terug afpakken .. en internet opzeggen

GB2702

#3 , 14 jan 2025 14:02

#2 zal zo gemakkelijk niet zijn als u zegt. foto's zijn gebruikt op internet en staan daar dus op.

Reclame

DeValk70

#4 , 07 apr 2025 17:26

DavidS_Sipli

#5 , 22 apr 2025 23:11

Gerechtsdeurwaarder aanstellen. Zero Tolerance. Misschien in het vervolg ook twee keer nadenken voor ge begint te wippen op het internet.

Lanox

#6 , 23 apr 2025 12:28

Misschien in het vervolg ook twee keer nadenken voor ge begint te wippen op het internet.
De les begrijpend lezen gemist?

DavidS_Sipli

#7 , 23 apr 2025 12:41

Neen, nooit gevolgd, eens ik kon lezen schrijven en rekenen was ik er van door.

Terug naar “Privacy-bescherming”