#13 , 03 jul 2014 03:15
Ik heb ook al minder goede ervaringen gehad,met de vdab.
wie hier in dit artikel in de fout is gegaan,kan ik U niet zeggen.ik kan wel zeggen,dat U (je zoon) de beslissing van deze, altijd recht heeft om beroep aan te tekenen bij de bevoegde rechtbank.Dit moet dan meestal binnen de 30 dagen na de kennismaking.
Als U zoon weer voor de arbeidsmarkt staat,dan raad ik hen sterk aan,zich aan te sluiten bij een syndicaat.
Dit is misschien geen echte juridische info,maar ik schrijf uit mijn ervaringen,en mijn tips,die ik van andere mensen toen ten tijde ook gekregen heb.Als u meer dan 6 maand gesyndiceerd bent,dan kan u indien u niet akkoord gaat met de beslissing van de consulente's in de toekomst,altijd een advocaat gebruiken aangesteld door het syndicaat.En die zullen U wel (of beter U zoon) de juiste manier vertellen,hoe hij zich moet houden aan de hem gestelde regels en indien nodig het beroep dat U zoon zou aantekenen verdedigen.
voor u zoon suc6 als hij zijn studie's begint,en misschien eens nadenken,over hetgeen ik schrijf.
P.s.enkel U zoon,heeft inzagerecht in het dossier,maar hoever dit gaat,weet ik niet.