Contactadvertentie

Pollepiep
Topic Starter
Berichten: 2

Contactadvertentie

#1 , 21 mei 2014 13:51

Beste,tot mijn eigen grote verbazing stelde ik afgelopen weekend vast dat mijn naam en ook die van mijn echtgenote(zonder ons medeweten) tussen een van de vele contactadvertenties(categorie vriendschap) stond in het tijdschrift x alsook mijn huistelefoonnummer,na vele malen opgebeld te zijn geweest was ik het beu ,en heb de telefoon uitgetrokken,mijn vraag is nu kan hieraan juridisch gevolg aan gegeven worden.
Bijvoorbaat veel dank
Laatst gewijzigd door Vandebos op 22 mei 2014 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam tijdschrift verwijderd

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Veebee
Berichten: 565

#2 , 21 mei 2014 14:06

Zijn het twee verschillende telefoonnummers?
GSM nummers of vaste nummers?

Franciscus
Berichten: 38739

#3 , 21 mei 2014 14:30

1- navragen wie u in die advertenties heeft geplaatst. Dus hoe heeft dat tijdschrift uw gegevens gekregen en hoe is er betaald.
2- aangifte doen bij politie of u nu een antwoord hebt gekregen van dat tijdschrift of niet. Indien tijdschrift weigert gegevens door te geven zal politie in kader van gerechtelijk onderzoek dat wel doen.
Dit kan beschouwd worden onder belaging/stalking mogelijk zelfs nog enkele andere strafbare inbreuken.

Reclame

Pollepiep
Topic Starter
Berichten: 2

#4 , 21 mei 2014 14:58

Bedankt voor de snelle reacties,het was een vast nummer Veebee,ik contacteer het tijdschrift zo snel mogelijk,ik had wel de politie gecontacteerd maar die raden mij ook aan om eerst het tijdschrift te contacteren,groetjes

Veebee
Berichten: 565

#5 , 21 mei 2014 15:39

Lijkt me ook het beste, tenzij het natuurlijk om een typfout zou gaan, vandaar de vraag vaste nummer of gsm nummer, bij gsm nummers gebeurt het sneller dat er fouten gemaakt worden.

duma
Berichten: 2871

#6 , 22 mei 2014 13:24

Een typfout waarbij dan ook nog eens meneer en mevrouw hun naam erbij staan? :)

Sirkii
Berichten: 5460

#7 , 22 mei 2014 13:28

? Een flauwe misplaatste grap uit je vrienden- of familiekring ?

Terug naar “Privacy-bescherming”