en ok,die advertentie heeft er gestaan,maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik het effectief gedaan heb,dat kunnen ze toch niet bewijzen???ik ben zo kwaad,zoveel mannen doen zwart werk,en ik die dan uiteindelijk niks verkeerd heb gedaan omdat ik het niet kon,mij zouden ze dan kunnen pakken..voor iets wat niet bewezen is, en nooit gedaan is
De advertentie is geplaatst via het IP adres van uw computer.
Verder hebt u hier op het forum, in uw allereerste bericht, zelf vermeld dat u die advertentie hebt geplaatst.
Nu proberen om te doen alsof iemand uw PC zou gehackt hebben om er een advertentie te plaatsen staat gelijk met het afleggen van een valse verklaring. Daar zou ik toch maar mee oppassen want dat kan tegen u gebruikt worden.
U kan natuurlijk uw allereerste bericht veranderen of zelfs helemaal wissen, maar dat haalt niet echt iets uit.
Elke pagina die ooit op internet is verschenen staat opgeslagen in een databank en kan teruggevonden worden.
Ik zou u dus aanraden om gewoon heel eerlijk te zijn.
Als hier ooit een gerechtelijk vervolg zou op komen doet u er beter aan even eerlijk te zijn als in uw eerste bericht, dat speelt dan weer wel in uw voordeel.
Ik verafschuw wat u zegt, maar zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen (Voltaire)