weet niet waar ik het kwijt moet

bryan712
Topic Starter

Re: weet niet waar ik het kwijt moet

#16 , 27 okt 2013 09:12

ik heb al mijn mails gewist,maar misschien kan de politie die nog gaan opzoeken,dat weet ik dus niet..
maar ik ben niet direct van plan klacht in te dienen,ik zou het pas doen als die persoon mij effectief gaat aangeven,maar als hij dat doet dan verraad hij zichzelf ook,want dan komen ze ook te weten wat hij doet,want ik heb nog de mails waarin hij aan mij vroeg wat ik deed en voor hoeveel...en hij zal ook liever hebben dat dit stil gehouden blijft,ik wou of wil gewoon weten of ik strafbaar ben door ooit die advertentie gezet te hebben..

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gusteman

#17 , 27 okt 2013 19:56

en ok,die advertentie heeft er gestaan,maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik het effectief gedaan heb,dat kunnen ze toch niet bewijzen???ik ben zo kwaad,zoveel mannen doen zwart werk,en ik die dan uiteindelijk niks verkeerd heb gedaan omdat ik het niet kon,mij zouden ze dan kunnen pakken..voor iets wat niet bewezen is, en nooit gedaan is
De advertentie is geplaatst via het IP adres van uw computer.
Verder hebt u hier op het forum, in uw allereerste bericht, zelf vermeld dat u die advertentie hebt geplaatst.
Nu proberen om te doen alsof iemand uw PC zou gehackt hebben om er een advertentie te plaatsen staat gelijk met het afleggen van een valse verklaring. Daar zou ik toch maar mee oppassen want dat kan tegen u gebruikt worden.
U kan natuurlijk uw allereerste bericht veranderen of zelfs helemaal wissen, maar dat haalt niet echt iets uit.
Elke pagina die ooit op internet is verschenen staat opgeslagen in een databank en kan teruggevonden worden.
Ik zou u dus aanraden om gewoon heel eerlijk te zijn.
Als hier ooit een gerechtelijk vervolg zou op komen doet u er beter aan even eerlijk te zijn als in uw eerste bericht, dat speelt dan weer wel in uw voordeel.
Ik verafschuw wat u zegt, maar zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen (Voltaire)

meesje

#18 , 27 okt 2013 20:15

Ik zie niet in op welke grond u een klacht zou kunnen neerleggen. U hebt alles vrijwillig gedaan.
Er is een risico dat de fiscus hier op valt en u op vermoedens en indiciën zal belasten en beboeten. Maar het is helemaal niet zeker dat het zover komt.
Idem wat betreft mogelijke problemen betreffende invaliditeitsuitkering.

Gedane zaken nemen geen keer en kunt u enkel afwachten en het beste ervan hopen.

Zeker niet wat leugens verzinnen die het allemaal nog kunnen verergeren.
Waar een weg is is een wil.

Reclame

bryan712
Topic Starter

#19 , 27 okt 2013 20:34

dank u..ik weet,zo lang die persoon mij niet gaat verraden kan er niks gebeuren,die advertentie ios er al lang af...maar ik vraag mij af,stel dat hij mij zou verraden,dan komt zijn naam toch ook uit en hij doet dingen die zijn familie/vrouw niet mogen weten,dus ik hoop maar dat hij zwijgt en niks doet hiermee..
en die klacht zou ik gedaan hebben vanwege de dreigementen van die man,en dat heb ik ook zwart op wit,maar als ze mij dan mijn uitkering kunnen afnemen..dus ik zal best zwijgen en hij ook,want hij heeft gereageerd op mijn advertentie,hij wou meer met mij terwijl hij getrouwd is,ik ben singel en doe dan op dat gebied nog wat ik wil..

meesje

#20 , 27 okt 2013 20:44

Indien die persoon u wil "verklikken" dan kan hij dat weldra anoniem doen. Met de steun van Staatssecretaris Crombez treedt er immers binnenkort een anonieme kliklijn (via website) voor zowel fiscale-als sociale fraude.
Laatst gewijzigd door meesje op 27 okt 2013 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.

bryan712
Topic Starter

#21 , 27 okt 2013 20:46

ok,maar als hij mij verklikt dan dien ik klacht in tegen hem en dan gaan ze hem ook checken want hij heeft mij wel dreigmail gestuurd,dat mag dan allemaal zomaar??

bryan712
Topic Starter

#22 , 27 okt 2013 20:53

en hoe kan hij bewijzen dat ik het effectief gedaan heb?ik heb het niet gedaan en dan moet hij dat toch nog steeds kunnen bewijzen,of anderen het kunnen bewijzen,en als hij dan anonime klacht mag indienen tegen mij,dan kan ik dat ook tegen hem he,hij heeft mij wel benadert om het te doen,maar ik ben er niet op ingegaan...dus ja,hij zwijgt toch ook beter..niet??ik heb tenslotte niet eens iets gedaan en dat kan ook niet bewezen worden

meesje

#23 , 27 okt 2013 21:03

Waarvoor gaat u hem aanklagen? Hij heeft niets strafbaars gedaan. Verkliklikken bij fiscus of sociale instantanties is legaal en wordt nu trouwens aangemoedigd.
Als er een anonieme klacht is weet je trouwens niet wie die heeft ingediend.

bryan712
Topic Starter

#24 , 27 okt 2013 21:10

hij heeft mij bedreigd,dus hij mag maar doen en ik mag niks doen.snap het allemaal niet hoor..hij moet wel nog altijd kunnen bewijzen dat hier ooit mannen geweest zijn voor geld,ik dacht toch dat je niet strafbaar bent als er niks kan bewezen worden??dus hij mag het met vrouwen doen voor geld,en ik moet me door hem laten bedreigen??

bryan712
Topic Starter

#25 , 28 okt 2013 10:21

en ik heb ook niks strafbaars gedaan meesje..ook dat moet hij kunnen bewijzen,die advertentie zegt niet dat ik het ook echt gedaan heb he..ze zullen niet 1 man vinden die kan zeggen dat ik het met hem gedaan heb voor het geld,moet hij dat dan niet kunnen bewijzen?trouwens,dan mag niemand dat doen he die advertenties,want bv een vrouw die gaat werken mag dat ook niet doen,dat is ook een bijverdienste in het zwart,zoals zoveel mensen doen,zwart werken...

roharro
Juridisch actief: Ja

#26 , 28 okt 2013 12:47

Of u de activiteiten waarnaar u verwijst al of niet doet met mannen dat zal de hele wereld worst wezen.
Maar als iemand u verklikt bij sociale en/of fiscale instanties dan kan het wel zo zijn dat die onderzoeken instellen. Bij de internet providers en de gsm operatoren kunnen ze dan gegevens opvragen die mogelijkerwijze uw winstgevende intenties zullen blootleggen. U zal zich dan moeten verdedigen dat u niet het inzicht had zwartwerk te doen en dat effectief ook niet hebt gedaan.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

bryan712
Topic Starter

#27 , 28 okt 2013 14:17

het is wel die andere persoon die zou verklikken he,ik niet,en idd,ik heb niks misdaan,maar dan moeten zij ook nog bewijzen dat ik ECHT wel iets misdaan heb,het is niet omdat ik die advertentie gezet heb dat ik het ook gedaan heb he..

bryan712
Topic Starter

#28 , 28 okt 2013 14:53

ik hoop nog steeds v

bryan712
Topic Starter

#29 , 28 okt 2013 14:54

ik hoop nog steeds van een deftige,eerlijke reactie te krijgen van franciscus als hij eens online komt,hij zal mij mss het beste raad kunnen geven..

mava105
Juridisch actief: Nee

#30 , 28 okt 2013 16:21

Als hij u nogmaals contacteerd, zeg hem dan dat je, indien hij zijn mond niet kan houden, jij dat ook niet zal doen, en op uw beurt zijn familie op de hoogte zal brengen.

Terug naar “Privacy-bescherming”